اقدام ویژه‌ای در صنعت برق در راه است

    کد خبر :990415
اقدام ویژه‌ای در صنعت برق در راه است

وزیر نیرو با اشاره به طراحی ۱۴۰ اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از ۱۴۰ اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زند و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در خصوص اقدامات در حال انجام برای تامین برق تابستان 1402 ، اظهار داشت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و همچنین نیاز صنعت و بخش کشاورزی به انرژی لازم برای تولید را تامین کنیم که رکوردهای افزایش تولید صنایعی نظیر فولاد و سیمان و همچنین تولید محصولات کشاورزی این مسئله را تایید می‌کند.

وی افزود: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال 1401، برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط در فصل گرم سال 1402 رقم خورد و این‌بار 140 اقدام اساسی در دستور کار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب‌تری به لحاظ تامین انرژی برسیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه “با اجرای 140 اقدام اساسی، امیدواریم تابستان سال 1402 را بدون کوچترین چالشی در تأمین برق پشت‌سر بگذاریم”، گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق، برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زند و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید