اقدام جنجالی مجری زن در برنامه زنده تلویزیونی

    کد خبر :1021741
مجری زن تلویزیون

 آمال کمال مجری تلویزیون الحدث الیوم مصر در حالی که با لباس سفید عروس در برنامه حاضر شده بود اعلام کرد، این قسمت از برنامه‌اش مختص ازدواج و مشکلات آن در مصر است و می‌خواهد به چیزی خارج از چارچوب‌های سخت جامعه و سنت‌های آن بپردازد.

او در این قسمت از برنامه‌اش که برخی از شبکه‌های عربی هم به آن پرداختند گفت: آنچه در حال حاضر در سایه دشواری‌های ازدواج، هر دختر و زنی به آن توجه دارد، مبالغه در میزان مهریه است. به دنبال ‌‌ایده‌‌هایی خارج از این صندوق و چارچوب هستیم، چون برخی از آداب و رسوم ما را دچار پس‌رفت می‌کنند. چه اشکالی دارد که یک زن خواستگاری کند و برای خود خواهان شوهر باشد؟

او در ادامه سخنانش گفت: چه اشکالی دارد اگر یک زن مطلقه یا بیوه با مرد متشخصی برخورد و از او درخواست ازدواج کند؟ مگر حضرت خدیجه خود خواستار ازدواج با حضرت رسول اکرم (ص) نشد؟ در زمان پیامبر این یک اقدام موفقیت‌آمیز هم بود.

این مجری در عین حال به انتقاد از گسترش طلاق در جامعه هم پرداخت و گفت: این روزها شاهد هستیم که طلاق در فاصله ۶ ماه بعد از ازدواج رخ می‌دهد، چرا جوانان چه دختر و چه پسر به دنبال ازدواج آسان نیستند، چرا باید در فرایند ازدواج، مهریه‌ها این‌قدر سنگین تعیین شود؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید