اقامتی متفاوت و دلچسب با رزرو هتل اسپیناس سعادت آباد

    کد خبر :971090

اگر قصد سفر به تهران را دارید و به دنبال هتلی مجلل با خدمات رفاهی خاص هستید، می توانید برای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران اقدام کرده و لذت اقامت در این هتل شیک و جذاب را تجربه کنید.

هتل اسپیناس پالاس، هتلی مجلل و بی نظیر است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. محله سعادت آباد، جزو مناطق اعیان نشین و سطح بالا است که خیابانهای بزرگ و ساختمان های زیبایی دارد. منطقه سعادت آباد جزو محله های خلوت و آرام در تهران محسوب می شود که آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. با رزرو هتل اسپیناس سعادت آباد، شما مناظر زیبایی از کوه های شمال تهران و دره فرحزاد را از پنجره اتاقتان مشاهده می کنید و لذت می برید. همچنین اقامت در هتل اسپیناس سعادت آباد، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه این نوشته، با مزایای رزرو این هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس، برجی 21 طبقه است با 400 واحد اقامتی است و از هتل های ممتاز و لوکس در تهران محسوب می شود. به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه سعادت آباد، موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس بسیار خوب است. با رزرو هتل اسپیناس سعادت آباد، شما به مکانهای دیدنی تهران مانند پارک ژوراستیک، برج میلاد، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، خیابان تجریش و بوستان پرواز نزدیک خواهید بود.

اگر به دنبال اقامتی لوکس و به دور از شلوغی و ترافیک هستید، هتل اسپیناس پالاس گزینه خوبی برای شما است.

تنوع اتاق ها و سوئیت ها در هتل اسپیناس پالاس

در این هتل پنج ستاره، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت سیگنچر و سوئیت اسکای، واحد موردنظر خود را انتخاب کنید. چیدمان تمام واحدهای هتل اسپیناس بسیار لوکس است و مجهز به انواع امکانات رفاهی مانند اینترنت پرسرعت، تلویزیون، صندوق امانات، میز کار، مبلمان کلاسیک، تختخواب های راحت، سرویس چای و قهوه، حمام اختصاصی و مینی بار است.

رزرو هتل اسپیناس پالاس از سایت سفربازی

برای رزرو هتل اسپیناس سعادت آباد، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اقدام به رزرو اتاق یا سوئیت دلخواه خود کنید. برای آشنایی بیشتر با فضای هتل اسپیناس پالاس، می توانید تصاویر واقعی و باکیفیت این هتل را در سایت سفربازی مشاهده کنید و با اطمینان خاطر، برای انتخاب واحد اقامتی دلخواه خود تصمیم گیری کنید.

وجود انواع امکانات ورزشی و تفریحی در هتل اسپیناس پالاس

از جمله امکانات ورزشی این هتل می توان به وجود استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس و… اشاره کرد که نشاط و سلامتی را به شما هدیه می دهد.

پذیرایی کامل از مهمانان در هتل اسپیناس پالاس

با رزرو هتل اسپیناس سعادت آباد و اقامت در این هتل، به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی می شود تا اقامتی دلنشین و پرخاطره را در این هتل تجربه کنید.

تمام مهمانان هتل اسپیناس پالاس، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره مند می شوند که انواع نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه را برای مهمانان عزیز سرو می کند. همچنین مهمانان هتل می توانند برای خوردن انواع غذاهای ایرانی و خوراک های بین المللی به رستوران مجلل «لاتون» بروند که رستورانی زیبا با چیدمانی فوق العاده است. رستوران «دیبا»، نام رستوران دیگری در هتل اسپیناس پالاس است که به سبک سنتی دکوراسیون شده است و با داشتن انواع نقش و نگارهای سنتی، جلب توجه می کند. در رستوران دیبا هم می توان انواع نوشیدنی های سنتی و غذاهای اصیل ایرانی را نوش جان کرد.

برای نوشیدن چای و قهوه و خوردن کیک و دسر هم می توان به کافی شاپ «سان ست» در این هتل رفت که فضایی دنج، آرام و دوست داشتنی دارد.

همه ما از هتل های پنج ستاره، انتظار امکانات ویژه و خدمات درجه یک را داریم و باید بدانید که خدمات و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس، به همان صورتی است که شما انتظارش را دارید. اگر به قیمت و هزینه فکر نمی کنید و فقط به دنبال اقامت در هتل های باکیفیت هستید، رزرو هتل اسپیناس سعادت آباد را به شما پیشنهاد می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید