افقه و بابایی کنسرت می دهند/ برگزاری جشنواره «آوای ارادت»

    کد خبر :588260

مدیرانجمن موسیقی استان لرستان در تشیح تازه ترین فعالیت های این مجموعه از برگزاری کنسرت مشترک نوید افقه و بهداد بابایی به نفع سیل زدگان و برگزاری جشنواره «آوای ارادت» خبر داد.

امین عباسیان مدیر انجمن موسیقی استان لرستان  با اشاره به برخی فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز پنجشنبه ۳۱ مرداد کنسرت مشترک نوید افقه نوازنده و مدرس شناخته شده تمبک و بهداد بابایی نوازنده سه تار و آهنگساز مطرح موسیقی ایرانی در تالار شهید آوینی شهر خرم آباد برگزار می شود. این در حالی است که طبق خواسته اعضای گروه اجرایی، این کنسرت در حمایت از سیل زدگان اخیر استان لرستان میزبان علاقه مندان خواهد بود که در این زمینه نیز انجمن موسیقی استان لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری لرستان و تمامی دستگاه ها همکاری لازم را انجام داده اند تا بتوانیم به بهترین شکل پذیرای تماشاگران باشیم.

وی درباره دیگر برنامه های پیش رو انجمن موسیقی استان لرستان گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته با همکاری بنیاد رضوی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بین ایام عید قربان تا عید غدیر با برگزاری جشنواره موسیقی «آوای ارادت» میزبان مخاطبان موسیقی خواهیم بود که مجری این پروژه انجمن موسیقی استان لرستان است. این جشنواره با موضوع امام رضا (ع) و با حضور تعدادی از گروه های موسیقی در یکی از فضاهای باز شهر خرم آباد برگزار خواهد شد.

مدیرانجمن موسیقی استان لرستان در پایان یادآور شد: اغلب شرکت کنندگان این جشنواره از هنرمندان مطرح موسیقی منطقه لرستان هستند که سه گروه از آنها از استان لرستان و سه گروه نیز از استان های هم جوار در این رویداد حضور دارند. ما برای برگزاری این رویدادها نهایت تلاش خود را انجام داده ایم که بتوانیم در برگزاری یک رویداد آیینی که با حضور گروه های محلی برگزار می شود شرایط با کیفیتی را ایجاد کنیم که امیدوارم در این راه به موفقیت هایی هم دست پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید