افشای طلب شش میلیاردی شهرخودرو از پرسپولیس

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲
    کد خبر :761529

مالک باشگاه شهرخودرو مدعی است طی یک فصل اخیر، پرسپولیس نزدیک به شش میلیارد به این باشگاه بدهکار شده است.

این روزها دو بازیکن شهر خودرو مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته‌اند ولی فرهاد حمیداوی، مالک این باشگاه می‌گوید تا زمانی که بدهی سرخپوشان به آنها پرداخت نشود وارد مذاکره برای جذب بازیکنان نخواهد شد.

 

چند بازیکن شهرخودرو مد نظر چند باشگاه و در رأس آنها پرسپولیس قرار دارند. در این رابطه چه تصمیمی دارید؟

ما قصد نداریم هیچ بازیکنی را از دست بدهیم و دوست داریم امسال بیشتر از قبل نتیجه زحمات‌مان را بگیریم و فعلاً تصمیمی برای فروش بازیکنان‌مان نداریم.

اما شما قبلاً پیش آمد که یحیی را به پرسپولیس دادید. در حال حاضر هم چون بحث حضور پرسپولیس در فینال آسیا مطرح است، گروهی معتقدند به خاطر کمک به پرسپولیس و جنبه ملی موضوع، اگر شما به پرسپولیس کمک کنید نزد پرسپولیسی‌ها محبوب می‌شوید. صحبتی که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس آن را در مصاحبه‌اش با ایران ورزشی به زبان آورده.

کدام پیشکسوت پرسپولیس این صحبت را مطرح کرده؟

ناصر محمدخانی در مصاحبه‌اش گفته اگر در زمینه بازیکن در این مقطع که مهاجم پرسپولیس را محروم کرده‌اند و مدافعش هم جدا شده به پرسپولیس کمک کنید، پرسپولیسی‌ها هم حامی تیم و شخص حمایت‌کننده خواهند شد و از جنبه‌های بالای ملی و معنوی این کمک حرف زده.

من هم از طریق شما به آقای ناصر محمدخانی سلام عرض می‌کنم اما در رابطه با کمکم هم می‌گویم بهتر است پرسپولیس اول برادریش را به ما ثابت کند تا بعد به بقیه مباحث بپردازیم.

شفاف‌تر صحبت می‌کنید؟

بله، حتماً. از باشگاه پرسپولیس ۶ میلیارد تومان طلبکاریم. باشگاه پرسپولیس هم اگر برای گرفتن بازیکن از تیم ما حرفی دارد، این مبلغ را بپردازد و به قول خودمان برادریش را ثابت کند تا بعد بنشینیم و با آنها مذاکره کنیم.

این پول پرداخت شود شما با جدایی قاسمی‌نژاد و فرجی موافقت خواهید کرد؟

گفتم اول بدهی‌شان را بپردازند تا بعد اگر خواهان بازیکن ما هستند، مذاکره کنیم.

در خصوص تیم‌تان و جایگاهش چه صحبتی دارید؟

خدا را شکر تیم ما تیم بسیار خوب و باروحیه‌ای است که از وجود یک سرمربی خوب و جوان و کادر فنی خوب بهره می‌برد. در بازی اول هم برد بسیار خوبی کسب کردیم و عملکرد خیلی خوبی از بازیکنان‌مان شاهد بودیم. ان‌شاءالله در نظر داریم تا قطب جدیدی در فوتبال ایران باشیم و خراسان را به عنوان یک قطب معرفی کنیم و برای این مهم همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

برای تیم شهرخودرو چه جایگاهی را در لیگ بیستم متصور هستید؟

از حالا حرف زدن از عنوان خاصی شاید چندان منطقی نباشد چون از لیگ، تازه یک هفته سپری شده و ما حالا فقط به بردمان مقابل پیکان فکر می‌کنیم.

رحمتی به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم‌تان می‌نشیند، برای حل این مشکل اقدامی انجام نمی‌دهید؟

گردن ما از مو نازک‌تر است و ما هیچ‌وقت برخلاف آنچه گفته شده و عرف است عمل نکرده و نخواهیم کرد. از همین رو حتماً سرمربی ما هر چه زودتر در کلاس‌های مربیگری شرکت خواهد کرد تا مشکل خاصی باقی نماند.

منبع:ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید