افشای راز قتل نگهبان برج در دوربین‌های مداربسته

  • حوادث
  • یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۵
    کد خبر :934199
افشای راز قتل نگهبان برج در دوربین‌های مداربسته

سرایدار ساختمان مسکونی که شاهد قتل دوستش بود، سعی داشت با صحنه‌سازی مسیر تحقیقات را تغییر دهد اما دوربین‌های مداربسته، راز این جنایت را فاش کرد.

ساعت 12 شب پنجشنبه 27 مرداد، مرگ مرد جوانی در یک بیمارستان به بازپرس میثم حسین‌پور اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان، نگهبان برجی در خیابان دربند است که با ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان، جان باخته است. بررسی‌ها نشان می‌‌داد که مرد جوانی به نام سهیل، موضوع را به اورژانس گزارش کرده و او را با اورژانس به بیمارستان رسانده است.

سهیل در تحقیقات اولیه مدعی شد: مقتول از دوستانم بود که از حدود دو ماه قبل در اینجا مشغول به کار شده بود و با وساطت او و معرفی من به مدیر ساختمان از 10 روز قبل من نیز به عنوان سرایدار در این برج مشغول به کار شدم. شب حادثه متوجه صدای درگیری مقابل لابی ساختمان شدم، خودم را به آنجا رساندم و با بدن نیمه‌جان دوستم مواجه شدم. اینکه چه کسی به او ضربه زده بود نمی‌دانم، زمانی که من رسیدم، کسی آنجا نبود.

در حالی که مرد سرایدار چنین ادعایی داشت، بازبینی دوربین‌های مداربسته برج، اطلاعات دیگری را در اختیار تیم جنایی قرار داد. دوربین‌ها نشان می‌‌داد 20 دقیقه قبل از جنایت، سرایدار برج در را روی مردی باز کرده و با او وارد اتاق سرایداری شده است. در این 20 دقیقه مرد جوان در اتاق سرایداری مانده و سپس به سمت لابی ساختمان رفته و بعد از درگیری با نگهبان برج از محل متواری شده است.

با دیدن این فیلم و مشخص شدن آشنایی قاتل با مرد سرایدار، در تحقیقات مجدد این بار وی ادعای متفاوتی را مطرح کرد: قاتل دوستم بود و شب حادثه برای دیدنم به برج آمد. او را به اتاق سرایداری بردم، نمی‌دانم دوستم شاهین از کجا و چطور با مقتول آشنا بود که وقتی فهمید او هم در برج کار می‌‌کند، سراغش رفت تا او را ببیند. اما ناگهان بین آنها درگیری شد و شاهین با چاقو ضربه‌ای به او زد و متواری شد. از آنجا که می‌‌ترسیدم من هم در این ماجرا گرفتار شوم و قتل به گردنم بیفتد به همین دلیل دروغ گفتم.

با اعتراف مرد نگهبان، تحقیقات برای دستگیری شاهین و رازگشایی از این جنایت به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید