مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ خبر داد؛

افزایش ۲۰۰ میلیاردی وصول دیون معوقات کارفرمایان در تهران

    کد خبر :672212

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به افزایش ۲۰۰ میلیاردی وصول دیون معوق کارفرمایان، گفت: در آذرماه شاهد رشد ۱۶ درصدی وصول مطالبات بوده ایم.

 

ناهید حیدری، در نشستی با اعضای کمیته وصول اداره کل غرب و شعب تابعه، افزود: رسالت سازمان تأمین اجتماعی حمایت از نیروی کار و ایجاد امنیت برای بیمه شدگان و عوامل تولید در کشور است.

 

وی تاکید کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال ۱۳۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کردند و به منظور ارائه به هنگام و مطلوب تعهدات قانونی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمر بگیران مشمول قانون تأمین اجتماعی، وصول مطالبات معوق از کارفرمایان مدیون بر مبنای گفت‌وگو و تعامل با کارفرمایان در دستور کمیته وصول اداره کل غرب تهران بزرگ قرار گرفت.

 

حیدری با واکاوی طرح وصول مطالبات معوق از کار فرمایان، گفت: در راستای راهبرد کلان برنامه بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان تأمین اجتماعی و با توجه به اهمیت و تاکید مدیر عامل سازمان برنامه کمیته وصول معاونت فنی درآمد مرحله اول طی دوره زمانی مهر لغایت آذر ۱۳۹۸ توسط کمیته وصول و با حضور ۱۸۳ نفر از نیروهای متخصص تشکیل شد و طی ۳ ماه دوره اول با ۴ هزار و ۱۶۵ کارگاه بیش از ۹۰۵ جلسه تخصصی در سطح اداره کل و شعب تابعه با کارفرمایان برگزار شد.

 

به گزارش مهر ،وی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی وصول مطالبات در آذر ماه سال جاری گفت: برنامه مصوب وصول اداره کل غرب تهران بزرگ در آذر ماه، یک هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان است که با همت و تلاش مسئولین و کارکنان کمیته وصول غرب تهران بزرگ و شعب تابعه علاوه بر وصول برنامه مصوب بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش داشته ایم.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به اینکه در سطح این اداره کل هیچ کارگاهی به لحاظ داشتن بدهی تعطیل نشده است، گفت: مهم‌ترین اولویت سازمان تأمین اجتماعی که مورد تاکید مدیر عامل سازمان نیز است گسترش تعامل با شرکای اجتماعی از جمله کارفرمایان و درک شرایط متقابل در عبور از بحران‌های اقتصادی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید