افزایش ۱۱۵ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی

    کد خبر :703245

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۱۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری در شبانه روز گذشته، نسبت به روز قبل ۱۱۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش روز جمعه وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بر اساس این گزارش سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۱درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هم وطنان به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محور‌ها تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی‌شود.

تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند درهمه راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور شهداد – نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سی سخت – پادنا، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید