افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در هفته انتظامی

    کد خبر :1025051
افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک

ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور که قبلا در ساعت ۱۴ به پایان می‌رسید، در طول هفته فراجا تا ساعت ۱۶ اضافه شده است.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا، برخی خدمات و اقدامات پلیس در هفته فراجا را تشریح کرد و افزود: هفته فراجا با شعار «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگذار» از ۱۳ مهرماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم در این هفته علاوه بر معرفی دستاورد‌ها و اقدامات پلیس در طول سال، خدمات مضاعفی را نیز به مردم عزیز کشورمان ارائه دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا افزود: امسال فرآیند تعویض پلاک اینترنتی را به نرم افزار پلیس من آوردیم و کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم افزار درخواست خود را ثبت کنند و نقل و انتقال اینترنتی خودرو در شهر تهران در این هفته از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» انجام خواهد گرفت، بطوریکه لازم است افراد صرفا برای نصب و فک پلاک به مراکز مراجعه و در کمترین زمان ممکن (کمتر از ۳۰ دقیقه) کار خود را به سرانجام برسانند.

منتظرالمهدی با بیان اینکه در هفته فراجا فرآیند صدور گواهینامه و کارت خودرو و همچنین مدارک المثنی طی ۷۲ ساعت انجام می‌شود، گفت: همچنین از روز ۱۳ مهرماه به مدت دو هفته طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی را به مدت ۱۵ روز اجرا خواهیم کرد که در این طرح خودرو‌های دارای دستور قضایی مستثنی هستند، اما دیگر خودرو‌ها رفع توقیف خواهند شد.

به گزارش صدا و سیما، وی همچنین اعلام کرد که با پایان هفته فراجا، رفع توقیف خودرو‌ها به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و تنها لازم است شهروندان مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و پس از آن در زمان اعلام شده از سوی سامانه به پارکینگ رفته و خودرو یا موتورسیکلت خود را تحویل بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید