افتتاح دو مزرعه کودک در منطقه ۱۹

    کد خبر :624182

همزمان با هفته جهانی کودک دو مزرعه به مساحت ۲۷۰ متر مربع در بخشی از مزارع خانوادگی مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه ۱۹ ویژه آموزش به کودکان افتتاح شد.

 

سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: دو مزرعه به مساحتهای ۱۷۰ مترمربع در بوستان شریعتی و ۱۰۰ متر مربع در مجموعه شهربانو در راستای ترویج فرهنگ ارتباط موثر کودکان با فضای سبز و گل و گیاه اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به تنوع آموزشهای تئوری و عملی در این مزارع برای کودکان بیان کرد: مراحل رشد گیاه، قلمه زدن، کاشت انواع دانه و میوه نحوه نگهداری و مراحل رشد آنها ،کاشت نشاء فصلی، بذر و سبزیجات، آشنایی با حشرات و ساختار بدن آنها و … از جمله عناوین آموزشی مورد نظر در این مکان‌ها هستند.

 

ضمن اینکه پس از پایان آموزش‌ها بسته‌های آموزشی خاک، بذر و دانه همراه با بروشور و گردونه‌های آموزشی به کودکان اهدا می شود تا پس از پرورش گیاه ها آنها را به مراکز تحویل و جوایزی را دریافت کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، رباطی بیان کرد: مدارس، مهدکودک‌ها و علاقمندان برای حضور در مزارع واقع در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل به دو مرکز در بوستان شریعتی و یا شهربانو مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۵۵۸۵۲۱۲۱ و ۵۵۴۶۰۸۷۷ تماس حاصل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید