اعلام مدت مرخصی عید سربازان

    کد خبر :1057482
اعلام مدت مرخصی عید سربازان

مدت مرخصی عید سربازان اعلام شد.

سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افراد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح است.

تعطیلات نوروز برای سربازان احتمالا از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.

ذخیره مرخصی سربازی

به عنوان یک سرباز باید توجه نمایید که مرخصی سربازی با توجه به برخی فاکتورها از جمله شرایط جوی، محل قرار گیری پادگان، شرایط خود فرد تعیین می شود و سپس با تایید فرمانده یگان، سربازان می توانند به مرخصی بروند.

اگر قصد دریافت مرخصی سربازی از نوع استحقاقی را دارید باید به صورت کتبی این درخواست را بنویسید و به فرمانده یگان تحویل دهید تا اگر مورد تایید بود، فرمانده به صورت کتبی این موافقت برای مرخصی سربازی را تایید کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، از دیگر شرایط دریافت مرخصی سربازی این است که سربازان باید توجه نمایند که اگر محل خدمت آن ها در جایی است که شرایط جوی بدی دارد به آن تعداد روزهای بیشتری برای مرخصی استحقاقی اختصاص داده می شود یعنی بین ۳۰ تا ۴۰ روز در سال می توانند به مرخصی بروند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید