اعلام دلیل تیراندازی در بزرگراه امام علی (ع)

  • حوادث
  • سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰
    کد خبر :478155
شلیک هوایی پلیس

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه از دستگیری سارق خودرو با تیراندازی هوایی پلیس خبر داد.

حوالی ظهر دیروز یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت به پلیس اعلام کرد که مردی را در حال باز کردن در یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است.

با اعلام این گزارش، بلافاصله تیم گشت انتظامی، به محل اعزام شد اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آن سوی بزرگراه امام علی (ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهراً از قبل منتظرش بود، شد و پا به فرار گذاشت.

با فرار متهم، مأموران به تعقیب او و راننده‌ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس، این خودرو متوقف و در کمتر از ۱۵ دقیقه هر دو متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مربوط با موادمخدر و سرقت خودرو را در پرونده خود دارند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ افشاری اقدم، رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه با تائید این خبر اعلام کرد: هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفته و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تحقیقات برای رسیدگی به جرایم دیگر این متهمان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید