اعلام جرم هیات منصفه منهتن نیویورک علیه ترامپ

    کد خبر :984699
اعلام جرم هیات منصفه منهتن نیویورک علیه ترامپ

هیات منصفه عالی منهتن نیویورک علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام جرم و او را به پرداخت حق‌السکوت، متهم کرد.

با این اقدام هیات منصفه عالی دادگاه منتهن نیویورک ، دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور سابق آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود؛ در حالی که او دوباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ شده است.

اتهامات به ترامپ در پی تحقیقات آلوین براگ دادستان منطقه منهتن نیویورک می‌تواند رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را تغییر دهد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که احتمالا در روزهای آینده کیفرخواست علیه ترامپ اعلام می‌شود.

خبرگزاری سوشیتدپرس نیز به نقل از یک منبع آگاه که خواست نامش بیان نشود، گزارش داد انتظار می رود ترامپ که پیشتر هر گونه تخلفی را رد کرده و به تحقیقات درباره خودش حمله کرده بود، هفته آینده تسلیم مقامات شود. برخی رسانه های آمریکایی هم می گویند که ترامپ طی روزهای آینده بازداشت خواهد شد.

تیم حقوقی ترامپ با ادعای اینکه هیچ جرمی روی نداده است، اعلام کرد که پس از متهم شدن او، حقیقت آشکار خواهد شد و عدالت برقرار می‌شود.

به گزارش ایرنا، خانواده ترامپ نیز کیفرخواست علیه او را به عنوان هدف قرار دادن فرصت‌ طلبانه مخالفی سیاسی در سال مبارزات انتخاباتی محکوم کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید