اعلام جدول اجرا‌ها و اسامی داوران جشنواره تئا‌تر سوره

    کد خبر :69929

جدول اجراهای صحنه‌ای و خیابانی و اسامی داوران بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر سوره حوزه هنری منتشر شد.

به گزارش ایلنا،جشنواره تئاتر سوره از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه با شعار «اخلاق برای همه» در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی و با حضور۲۲ اثر در بخش صحنه‌ای و ۱۳ اثر در بخش خیابانی برگزار می‌شود.

تالارهای «اندیشه» و «سوره» و تماشاخانه‌های «مهر» و «ماه» و پلاتوی اجرای مجموعهٔ تئا‌تر شهر میزبان آثار جشنواره‌ تئا‌تر سوره خواهند بود.

«من آنجا نیستم»، «خنکای ختم خاطره»، «جنگل»، «سرخ او»، «دشمن خدا»، «آوازه‌های دیوار بی‌در»، «چه زود زمستان می‌شود»، «عاشقانه‌های دوبازمانده از یک جنایت جنگی»، «پیرمرد، بغچه، دوچرخه»، «بینایی»، «ازپشت روزنه‌ها»، «مصیبت»، «نگذار این خواب تعبیر شود»، «تراژدی پارک اتابک»، «زنان بالکان»، «دارگاه»، «مثل پروانه»، «فانوس‌های تاریک»، «در گذرگاه خورشید»، «قصه ظهر جمعه»، «چادری برای نجیمه»، «بی‌در زمان»، «اتاق ۱۲۱۶» از جمله آثار صحنه‌ای هستند که در این مدت به اجرا در می‌آیند.

همچنین نمایش‌های بخش خیابانی در محوطه‌ حوزه هنری، محوطه‌ تئا‌تر شهر و محوطه ایوان انتظار (می‌دان ولیعصر) برای عموم مردم اجرا خواهند شد.

«گزارش یک تابوت»، «صد درصد خارجی»، «شانس من و نگاه کن»، «گمشدگان»، «مجلس نامه امیرکبیر»، «سیاه وردارو»، «ردپایی در آسمان»، «مثبت در منفی»، «فرکانس»، «حکایت خنده دار، خنده‌ای که نبود»، «شور سما»، «هفت پله تا آواز خورشید» و «زیرخاکی» آثار خیابانی هستند که در این جشنواره اجرا خواهند شد.

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره نیز در روز جمعه ۲۰ مردادماه؛ ساعت ۲۰: ۳۰ در تالار اندیشه‌ حوزه هنری برگزار می‌شود.

همچنین داوران نهایی این جشنواره در بخش تئا‌تر صحنه محمود عزیزی، رحمت امینی، ایوب آقاخانی، سید حسین فدایی حسینی و مرتضی سرهنگی هستند.

همچنین در بخش خیابانی امیر دژاکام، محمود فرهنگ و اردلان شجاع کاوه به عنوان داوران نهایی معرفی شده‌اند.

بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر سوره از روز ۱۵ مرداد ماه به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد. مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۰مرداد ماه با حضور هنرمندان و مدیران هنری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید