اعلام ثبت‌نام جدید مسکن ملی در تهران

    کد خبر :985645
اعلام ثبت‌نام جدید مسکن ملی در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن که قرارداد آنها سال گذشته منعقد شده ثابت است و افزایش نمی‌یابد.

خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: در سال جاری حتما در استان تهران ثبت نام جدید برای طرح نهضت ملی مسکن خواهیم داشت. این موضوع به نظر وزارتخانه بستگی دارد اما ممکن است اردیبهشت سامانه ثبت نام باز شود.

وی درباره قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: قیمت برای قراردادهایی که سال گذشته منعقد شده ثابت است و بر اساس آن کار را پیش می‌بریم. قراردادها قانونی است و پیمانکاران باید مطابق آن واحدها را تحویل دهند. نرخ سال گذشته بر اساس فهرست بهای ۱۴۰۱ بود. امسال هم اگر قرارداد جدید ببیندیم بر اساس ۱۴۰۲ منعقد می‌شود.

محبت‌خواه تصریح کرد: قیمت واحدها بستگی به تعداد طبقات، امکانات، مشاعات و منطقه، متفاوت است و نمی‌توان نرخ ثابتی را برای کل پروژه‌ها اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تامین زمین برای ساخت مسکن گفت: امسال تمامی زمین‌هایی که برای طرح نهضت ملی مسکن احصا شده را تامین خواهیم کرد. اگر نیاز به تغییر کاربری و الحاق باشد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی هم‌چنین درباره رفع تصرف از اراضی دولتی در تعطیلات نوروز گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال، یگان حفاظت از اراضی وزارت راه و شهرسازی در تمام شهرهای استان تهران در حالت آماده‌باش بودند که حدود ۷.۶ هکتار رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفت.

محبت‌خواه یادآور شد: بخش قابل توجهی از تصرفات در شرق استان تهران، فیرزکوه، دماوند و حومه آن اتفاق افتاده بود. در مواردی دیوارکشی و احداث بنا صورت گرفته بود که تماما رفع تصرف شد.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید