تعیین تکلیف سهمیه ۲۶ هزار واحدی ملی مسکن در پرند

    کد خبر :803383

مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام تعیین تکلیف سهمیه ۲۶ هزار واحدی ملی مسکن در پرند از فعال بودن کارگاه ساخت ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در پرند خبرداد.

محسن وطن خواهی در مراسم بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اراضی ۱۳۰ هکتاری پرند، افزود: سهمیه طرح اقدام ملی مسکن در پرند ۲۶ هزار واحد است که هم اکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد فعال است.

مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری 15 هزار واحد در اراضی الحاقی نیز احداث خواهد شد که طراحی و آماده سازی آن انجام شده است.

وطن خواهی افزود: پرونده مسکن مهر پرند با تامین خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی بسته می شود.

وی اقدامات شهر جدید را به منظور دسترسی به شهرهای پیرامون و تسهیل در تردد به ویژه مترو، مناسب ارزیابی کرد.

اکنون بخش عمده‌ای از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تکمیل شده تحویل مردم داده شده و تا پایان فعالیت دولت مختومه خواهد شد.

تعدادی از این واحدها باقی مانده است که بلامعارض و بدون متقاضی است و نزدیک به ۲۵ هزار واحد نیمه تمام در کشور وجود دارد که اغلب در مرحله نازک‌کاری و نصب انشعاب‌ها قرار دارد.

اصفهان بعد از تهران دومین استان از نظر تعداد واحد مسکن مهر محسوب می شود و از ابتدا ساخت ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان شروع شد و به جز ۲ طرح که مشکل‌دار بود بقیه با تلاش مسوولان به اتمام رسیده است.

منبع: ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید