اعلام تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس

    کد خبر :892453
اعلام تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس

اطلاعیه پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام)به روش ثبت سفارش در نماد معاملاتی«استقلالح 1» انجام می شود.

با توجه به درج سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران(سهامی عام) در تاریخ نهم اسفند ماه جاری در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران ، تعداد 1.236.099.656 سهم جدید شرکت مذکور ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی « استقلالح1» به شرح مشخصات مندرج در این اطلاعیه ، پذیره نو یسی می شود.

قیمت هر سهم جدید در پذیره نویسی: 2،910 ریال ، نوع سهم جدید: سهام عادی با نام 1،000 ریالی . نحوه عمل با صرف سهام: مجمع مقرر داشت از محل مابه التفاوت بهای سهام عرضه شده و ارزش اسمی به تعداد 2.360.950.344 سهم 1000 ریالی صادر و به صاحبان سهام در تاریخ مجمع عمومی فوق العاده به نسبت سهام در تملک آنها سهام جایزه تعلق گیرد.

کل تعداد سهام قابل پذیره نویسی 1،236،099،656 سهم می باشدکه از طریق شبکه کارگزاران فرابورس ایران پذیره نویسی خواهد شد.

زمان پذیره نویسی از روز یکشنبه مورخ 15 اسفند ماه جاری آغاز و به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت. روش پذیره نویسی ثبت سفارش نزد سازمان بورس است .

دوره سفارش گیری نیز مطابق با پیام ناظر در روز آغاز پذیره نویسی است.

شرکت تامین سرمایه امید متعهد پذیره نویسی و میزان تعهدات آن به میزان کل سهام فروش نرفته طی مدت 5 روز پایانی عرضه عمومی است . عامل پذیره نویسی نیز شرکت کارگزاری بانک دی است .

شرایط خریداران : خرید سهام از طریق کارگزاران عضو فرابورس ایران مستلزم دارا بودن کد سهامداری فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سهامی عام است. خریدارانی که کد سهامداری ندارند، میتوانند با مراجعه به یکی از کارگزاریهای عضو فرابورس ایران در سراسر کشور نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام نمایند.
کف و سقف خرید هر کد معاملاتی : حداقل تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 1 سهم بوده و حداکثر تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد نیز 1030 سهم میباشد.

خرید سهام مورد پذیره نویسی با استفاده از کد خرید گروهی(ددد) ممنوع میباشد. همچنین علاقه مندان به پذیره نویسی می بایست در مهلت تعیین شده برای پذیره نویسی با مراجعه به یکی از شعب کارگزاریهای فعال در فرابورس ایران، مبلغ2.910 ( دو هزار و نهصد و ده ) ریال در پذیره نویسی عمومی به ازای هر سهم به تعداد سهامی که مطابق با مندرجات این اطلاعیه مایل به پذیره نویسی آن هستند را به حساب کارگزار مربوطه واریز نمایند.

صداوسیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید