اعضای مجمع خواستار انتخابات فوری فدراسیون کشتی شدند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
    کد خبر :421246

روسای هیأت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور از وزیر ورزش درخواست کردند در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی اقدام شود.

به گزارش مهر، روسای هیأت های کشتی استان های سراسر کشور ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان به جهت احترام به نظر اعضای مجمع و عمل به اساسنامه و انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون از سلطانی فر درخواست کردند از طریق مراجع ذیصلاح در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی اقدام شود.

بر این اساس بیست و هشتمین سمینار عمومی روسای هیأت کشتی استان های سراسر کشور در محل خانه کشتی تهران برگزار شد که مهمترین تصمیم این نشست درخواست روسای هیأت های کشتی سراسر کشور بعنوان اکثریت اعضای مجمع از وزیر ورزش و جوانان برای فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی بود.

در این جلسه با تأکید روسای هیأت کشتی استان های سراسر کشور که اکثریت اعضای مجموع را تشکیل می دهند، مقرر شد با توجه به مدت زمان کوتاه باقیمانده تا بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از وزیر ورزش و جوانان درخواست شود در اسرع وقت از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس آینده فدراسیون کشتی اقدام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید