اعزام ۴ شناگر به بازیهای پاراآسیایی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۹:۱۹
    کد خبر :1006135
شناگر بازیهای پاراآسیایی

سرمربی تیم ملی پاراشنا از اعزام ۴ شناگر به بازیهای پاراآسیایی خبر داد و گفت: ابوالفضل ظریف پور با ۱۶ سال سن کوچک‌ترین شناگر ما در هانگژو است.

علیرضا ایزدی از ابوالفضل ظریف پور، سینا ضیغمی نژاد، ابوالفضل نگارستانی و شاهین ایزدیار به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نام برد و اظهار کرد: با توجه به سیاست مدال آوری کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام شناگران به بازیهای پاراآسیایی، این ۴ نفر که شانس کسب مدال دارند جزو کسانی هستند که به هانگژو اعزام می‌شوند.

ایزدی در ارزیابی از وضعیت شناگران اعزامی به هانگژو چین، گفت: ابوالفضل ظریف پور با ۱۶ سال سن کوچک‌ترین شناگر ما در هانگژو است که در ۵۰ متر آزاد و ابوالفضل نگارستانی در ۱۰۰ متر کرال پشت هر دو شانس کسب مدال برنز دارند. شاهین و سینا ضیغمی نژاد نیز در ۱۰۰ متر قورباغه برای طلا و نقره، در ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط برای نقره و برنز و ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر پروانه برای نقره و برنز در بازیهای پاراآسیایی رقابت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی پاراشنا همچنین از اعزام شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد به مسابقات پاراشنا قهرمانی جهان در منچستر انگلیس خبر داد و افزود: این مسابقات اوایل مرداد برگزار می‌شود که این دو شناگر ۵ مرداد به انگلیس می‌روند و در ماده‌های ۵۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رقابت خواهند کرد. در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود که ما امیدواریم هر دو شناگر در ۱۰۰ متر قورباغه که شرایط بهتری نسبت به ماده‌های دیگر دارند سهمیه را به خود اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: در مسابقات جهانی لندن که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد شناگران اعزامی از کسب مدال بازماندند اما این دوره وضعیت رکورد هر دو شناگر اعزامی راضی کننده است و امید زیادی به کسب مدال در ۱۰۰ متر قورباغه داریم.

به گزارش ایسنا، وی در پایان یکی از مشکلات شناگران اعزامی به هانگژو را نداشتن استخر مناسب و استاندارد عنوان کرد و گفت: به جز استخر آزادی که از استاندارد لازم برخوردار است، استخر دیگری که شناگران بتوانند تمرینات حرفه‌ای خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی پیگیری کنند، وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید