اعزام سه وزنه‌بردار جوان به مسابقات قهرمانی آسیا

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۸:۲۶
    کد خبر :1051385
وزنه‌بردار جوان مسابقات قهرمانی آسیا

اعزام تنها سه وزنه‌بردار جوان به مسابقات قهرمانی آسیا هنوز سوالات زیادی به همراه دارد و مشخص نیست استراتژی ایران برای حضور در این مسابقات چه بود.

اعزام سه وزنه‌بردار جوان به مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و اعزام نشدن برخی نفرات دیگر هنوز برای اهالی وزنه‌برداری مورد بحث است.

اکبر خورشیدی مربی سابق تیم ملی درباره‌ی حضور سه وزنه‌بردار جوان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا بیان کرد: باید استراتژی ما برای قهرمانی آسیا مشخص شود. کمیته فنی در ابتدا اعلام کرد نفرات شانس مدال به همراه کسانی که دنبال سهمیه المپیک هستند، اعزام شوند اما در آستانه مسابقه تصمیم تغییر کرد و سه وزنه‌بردار جوان انتخاب شدند.

او ادامه داد: سوالات زیادی در مورد این اعزام وجود دارد. اینکه سه نفر رفتند، محدودیت انتخاب نفرات وجود داشته یا خیر؟ از طرفی از میان نفرات زیادی که ماه‌ها در اردو بودند یعنی فقط همین سه نفر شرایط حضور در قهرمانی آسیا داشتند؟ با وجود اینکه فدراسیون هزینه زیادی کرد و اردوی با کیفیت برگزار کرد و می‌گویند وضعیت غذا و همه چیز خوب بوده است،پس چرا در نهایت فقط سه وزنه‌بردار جوان به مسابقات رفتند و نفراتی مانند علیرضا معینی یا علیرضا یوسفی در این اعزام نیستند؟

به گزارش ایسنا، مربی سابق تیم ملی افزود: می توانستند در مورد این اعزام تصمیم با ثبات‌تری بگیرند و اینکه تیم ملی با این ترکیب اعزام شد، یک مقدار شوکه کننده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید