اعتراف مرد۲زنه به قتل همسر اول

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۹:۱۸
    کد خبر :1062306
اعتراف مرد۲زنه به قتل همسر اول

سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. بنابراین بلافاصله مأموران به محل جنایت رفته و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم 43 ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب مأموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم وقتی متوجه ماجرا شد با هم دچار اختلافات شدیدی شدیم. به همین خاطر یک روز وی را به باغ آورده و پس از مشاجره لفظی و درگیری که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید