اعتراف به11 قتل در پرونده کلثوم زن مازندرانی

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۸:۵۹
    کد خبر :1022191
اعتراف قتل کلثوم زن مازندرانی

زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه 7 نفر بلکه11 نفر اعلام کرد.

این زن 56 ساله که کلثوم نام دارد روز 11 شهریور امسال دستگیر شد و ابتدا به قتل 7 مرد اعتراف کرد که همگی همسرانش بودند اما با گذشت حدود 2 هفته از این ماجرا وی به قتل 4 شوهر دیگرش نیز اعتراف کرد.

این زن مدعی شد که از 10 سال قبل تا کنون حدود 15 بار در شهرهای نکا، ساری، محمودآباد، بابل، آمل و … ازدواج کرده و با هر کدام از همسرانش که همگی مردان سالخورده‌ای بودند بین یک ماه تا یک سال زندگی کرده است اما بعد از مدتی با ریختن قرص‌های قند و فشارخون در دوغ و نوشیدنی‌های دیگر و خوراندن به شوهرانش آنها را نیمه‌هوش کرده و سپس با یک حوله اقدام به خفه کردن آنها می‌کرده است. اما به گونه ای این کار را انجام می داده که موضوع قتل مشخص نشود و خانواده مقتولان تصور می کردند آنها به مرگ عادی فوت کرده اند.

وی انگیزه خود از این جنایت‌ها را به دست آوردن پول و ثروت عنوان کرد. به گفته متهم، او این مردان را که تنها زندگی می‌کردند شناسایی کرده و با آنها ازدواج دائم یا موقت می‌کرد و مهریه اش نیز از 14 سکه تا 250 میلیون تومان پول نقد و یا ملک و زمین بوده است که بعد از کشتن شوهرانش مهریه خود را از فرزندان آنها دریافت می‌کرده است.

کلثوم مدعی شد از شوهر دوم خود دو فرزند دختر و پسر داشته که پسرش نیز به علت بیماری سرطان فوت کرده بود . این زن عنوان کرده هرچه پول و املاک از شوهرانش به دست آورده به اسم تنها دخترش کرده است.این زن جنایتکار که دومین قاتل سریالی زن در ایران نامیده می‌شود روز 11 شهریور با شکایت فرزندان آخرین شوهرش که به مرگ پدرشان مشکوک شده بودند دستگیر شد و راز جنایت‌های سریالی اش را برملا کرد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید