در برابر ساختمان مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

اعتراض کارکنان شرکتی و حجمی شرکت توزیع برق کشور/ فیلم

    کد خبر :794019

صبح امروز برابر با 26 اسفند ماه جمع کثیری از کارکنان شرکتی و حجمی شرکت توزیع برق کشور با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی به آنچه که عدم همسان سازی حقوق و لزوم تبدیل وضعیت از شرکتی به رسمی عنوان می کردند، تجمع اعتراضی برپا کردند.

«بازتاب»، در این اعتراض که تعدادی بالغ بر 300 الی 400 نفر از کارکنان شرکتی و حجمی شرکت توزیع برق کشور حضور داشتند، شعارهایی چون مجلس انقلابی حمایت حمایت و حذف واسطه های پیمانکاری،  ما کارکنان شرکت برق خواستار چارت سازمانی هستیم و… مطرح شد.

یکی از این افراد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: من با سابقه بالای ده سال در شرکت توزیع برق کشور به صورت شرکتی استخدام شده ام و از تبدیل وضعیت ما خبری نیست.

وی افزود: حقوق یک نیروی رسمی شرکت توزیع با سابقه و تخصص کمتر حدوداً سه برابر امثال بنده است، حال اینکه کار ما دقیقاً یکسان است.

او در مورد درخواست خود و هم نوعانش از مسئولان کشور به ویژه نمایندگان مجلس گفت: ما از مسئولان اجرایی و قانون گذار کشور این انتظار را داریم که با توجه به سابقه کاری افراد تبدیل وضعیت را بر اساس اولویت سابقه کاری انجام دهند و به این بی عدالتی های به وجود آمده پایان دهند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید