اعتراض سازمان خصوصی‌سازی به عدم ابطال واگذاری هفت‌تپه/ تصویر

    کد خبر :776630

سازمان خصوصی‌سازی با ثبت دادخواست در دادگاه عمومی تهران خواستار تجدیدنظر در خصوص رأی هیئت داوری مبنی بر عدم ابطال واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه شد.
در پی صدور رأی هیئت داوری مبنی بر عدم ابطال واگذاری شرکت نیشکر هفت‌تپه و خلع‌ ید نشدن امید اسدبیگی، مرداد رستمی چگنی و شرکت دریای نور زئوس، سازمان خصوصی‌سازی در دادگاه عمومی تهران دادخواست تجدید نظر ثبت کرد.

تصمیمِ هشتمِ دی‌ماه هیئت داوری، انتقادات بسیاری را از سوی افراد حقیقی و نیز نهادهای رسمی و ناظر، برانگیخت.

به گزارش تسنیم، در این برگ دادخواست که به امضای حسن علائی، عضو هیئت عامل و سرپرست سازمان خصوصی‌ رسیده، آمده است: “در مقام اعتراض و تجدید نظرخواهی از دادنامه شماره «38» مورخ 08/10/1399 صادره از هیئت داوری موضوع ماده «30» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل «44» قانون اساسی که طی آن خواسته سازمان مبنی بر (اعلام فسخ و تأیید و تنفیذ فسخ قرارداد واگذاری شرکت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به انضمام سهام ترجیحی جذب نشده به میزان (4.836) درصد و استرداد سهام، سود سهام دریافت‌شده، ثبت در دفتر سهام و الزام به جبران کلیه خسارات وارده) پذیرفته نشده و حکم به رد دعوی این سازمان صادر شده است. ضمن تقدیم دادخواست تجدیدنظر، به رأی صادره اعتراض نموده و تقاضای رسیدگی و نقض و ابطال دادنامه صادره را دارد.”

در این دادخواست تجدیدنظرخواهی، امید اسدبیگی، مهرداد رستمی چگنی و شرکت دریای نور زئوس، تجدیدنظر خواندگان هستند.

تعیین خواسته نیز اعتراض و تقاضای ابطال دادنامه شماره «38» مورخ 08/10/1399 صادره از هیئت داوری موضوع ماده «30» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل «44» قانون اساسی اعلام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید