اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک به دلیل شیوع کرونا تمدید شد

    کد خبر :697390

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران از تمدید اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اردیبهشت ۹۹‌ خبر داد.

عمار سعیدیانفر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره مدت اعتبار سهمیه‌های طرح‌ ترافیک سال ۹۸ اظهارداشت: ایثارگران، جانبازان، معلولین، بیماران خاص، رانندگان آژانس‌ها، اتومبیل کرایه، خبرنگاران و افرادی که طبق مصوبه شورای شهر تهران سهمیه‌ طرح ترافیک با ضرایب کاهشی در سال ۱۳۹۸ دریافت کرده‌اند مدت اعتبار طرح‌ ترافیک‌شان تا اول اردیبهشت ۱۳۹۹ است.

وی تاکید کرد: افراد مذکور از حضور و تجمع به منظور دریافت سهمیه سال ۱۳۹۹ در ارگان‌ها و نهادهای ذیربط به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت توصیه‌های بهداشتی، خودداری کنند.

به گزارش فارس ،مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا سعی کردیم با تمهیداتی که به ارگان‌ها و نهادهای ابلاغ شده است، در زمان شیوع ویروس از مراجعه حضوری شهروندان و خروج از قرنطینه‌های خانگی به منظور دریافت سهمیه پرهیز شود و در فرصت کافی و با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی تخصیص سهمیه این افراد صورت پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید