اظهارنظر ند پرایس درباره آتش‌سوزی زندان اوین

    کد خبر :946914
اظهارنظر ند پرایس درباره آتش‌سوزی زندان اوین

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه مداخله گری واشنگتن در امور داخلی ایران به اظهارنظر درباره آتش‌سوزی در زندان اوین پرداخت.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در ادامه مداخله گری واشنگتن در امور داخلی ایران در پیامی توییتری درخصوص آتش‌سوزی در زندان اوین اظهار نظر کرد و مدعی شد مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

پرایس در اظهاراتی با مداخله در امور ایران و بیان آنکه مسئولیت زندانیان آمریکاییِ بازداشت شده در ایران بر عهده دولت این کشور است، مدعی شد: «گزارش‌های زندان اوین را با فوریت دنبال می‌کنیم. ما با سوئیس به عنوان محافظ خود در تماس هستیم. ایران مسئولیت کامل امنیت شهروندان ما را که به اشتباه بازداشت شده‌اند(!) بر عهده دارد و آن‌ها باید فوری آزاد شوند.»

پیش از این هم در راستای مداخلات آمریکایی، «کارین ژان پی یر» سخنگوی کاخ سفید، در ادامه رویکرد دوگانه این کشور و برخلاف ادعای داشتن دیپلماسی در قبال ایران اذعان کرد تمرکز دولت بایدن بر روی ناآرامی‌ها در ایران است نه مذاکرات رفع تحریم‌ها.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، نیز در همان زمان بار دیگر از اغتشاشات ایران حمایت و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در کنار مردم ایران برای رسیدن به خواسته خود ایستاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید