اظهارات جنجالی گوگوش در مورد مسعود کیمیایی

    کد خبر :908448
تصویر مصاحبه گوگوش

به تازگی فائقه آتشین- معروف به گوگوش در یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مصاحبه ای با شخصی به نام هما سرشار داشته است که با حواشی فراوانی رو به رو شده است.

بازتاب- در بخشی از این مصاحبه گوگوش که مدتی همسر مسعود کیمایی – نویسنده و کارگردان معروف کشورمان بوده است، ادعاهایی را پیرامون کیمایی مطرح می کند که با واکنش پولاد کیمایی فرزند مسعود کیمیایی رو به رو شده است.

گوگوش خواننده لس آنجلسی که نام اصلی اش فائقه آتشین است در مصاحبه جدیدش درباره اعتیاد به مواد مخدر صحبت کرده است.

او در مصاحبه ای که با هما سرشار یکی از خبرنگاران شبکه های خارجی داشته است اعلام کرد که زمانی که همسر مسعود کیمیایی بوده به مواد مخدر دچار شده است و با این کارگردانمدتی تریاک می کشیدند.

این صحبت های او با واکنش پسر مسعود کیمیایی همراه شد و پولاد کیمیایی بازیگر و پسر مسعود کیمیایی که او را بازی در فیلم گشت ارشاد در نقش عطا می شناسیم به صحبت های گوگوش واکنش نشان داده است.

پولاد کیمیایی با انتشار عکسی از مادرش نوشت:

یه مثالی هست که میگن مجرم به صحنه جرم برمیگردد فردا سالگرد فوت مادر گیتی پاشایی تهرانی است از سر خاکش پیامی خواهم فرستاد و وقت آن رسیده تا در صندوق دل باز شود و خیلی ناگفته ها گفته شود میگن دست به مهره بازیه.

لازم به ذکر است که گوگوش تا به حال چهار بار ازدواج ناموفق داشته است همسر اول او محمود قربانی مالک کاباره تهران بوده که در سال ۱۳۴۶ با هم ازدواج کرد و در سال ۱۳۵۱ از هم جدا شدند حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر می باشد که نام آن کامبیز قربانی است و تنها فرزند گوگوش محسوب می شود.

این خواننده در سال ۱۳۵۴ یعنی سه سال بعد از جدایی از همسر اولش با بهروز وثوقی ازدواج کرد.

فیلم سینمایی همسفر سرآغاز آشنایی گوگوش با بهروز وثوقی بود اما ازدواج آنها نیز دوام چندانی نداشت و بعد از سه سال طلاق گرفتند.

گوگوش بعد از همسر دومش در سال ۱۳۵۶ یک سال بعد از جدایی بهروز با همایون مصداقی ازدواج کرد.

ازدواج سوم گوگوش طولانی تر از سایر ازدواج هایش بود و در سال ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۸ ازدواج پایدار بود در سال ۶۸ و با مسعود کیمیایی ازدواج کرد به مدت هفت سال همسر و مسعود کیمیایی بود که گفت گوگوش مدت طولانی به تریاک اعتیاد داشته است.

قابل ذکر است گوگوش عمدتاً به‌خاطر تأثیراتش در موسیقی پاپ ایران مشهور است؛ اما در دهه‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۰ خورشیدی در فیلم‌های مختلفی نیز بازی کرده‌است. او در اواسط دههٔ ۱۳۵۰ به اوج شهرت و موفقیت رسید.

در طول آن دهه، گوگوش به‌طور گسترده‌ای توسط برخی زنان ایرانی مورد تقلید قرار می‌گرفت. پس از وقوع انقلاب ۱۳۵۷ در اواخر سال ۱۳۵۷، او به ایالات متحده رفت؛ ولی پس از مدت کوتاهی به ایران بازگشت و تا سال ۱۳۷۹ در تهران ماند. در طول سال‌های اقامت در ایران پس از انقلاب، وی به‌دلیل ممنوعیت کار برای خوانندگان زن، دیگر برنامه‌ای اجرا نکرد. پس از ترک ایران در سال ۱۳۷۹، او در همان سال اول ۲۷ کنسرت در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی برگزار کرد.

از زمان بازگشت به صحنه، گوگوش در مکان‌های مختلف در سراسر جهان به اجرای کنسرت پرداخته‌است. از جملهٔ مشهورترین مکان‌هایی که گوگوش در آن‌ها اجرا داشته می‌توان به مدیسن اسکوئر گاردن در نیویورک، ایر کانادا سنتر در تورنتو، اریکسون گلوب در استکهلم، رویال آلبرت هال در لندن و هالیوود بول در لس آنجلس اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید