اظهارات احسان علیخانی درباره فصل جدید برنامه عصر جدید

    کد خبر :925122
اظهارات احسان علیخانی درباره فصل جدید برنامه عصر جدید

احسان علیخانی در برنامه شب گذشته «عصر جدید» از شرایط برگزاری فصل جدید این برنامه استعدادیابی خبر داد.

در جریان برنامه شب گذشته «عصر جدید» که به بهانه اعلام نتایج فصل سوم این برنامه روی آنتن رفته بود، احسان علیخانی از جزئیات فصل جدید برنامه استعدایابی «عصر جدید» با شرایطی متفاوت نسبت به فصل‌های گذشته این برنامه خبر داد.

علیخانی در رابطه با شرایط ساخت مسابقه استعدایابی عصر جدید در طی سال‌های تولید این برنامه گفت: من اعتقاد دارم عصر جدید در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما اجراهایی از دختران در صحنه در حوزه موسیقی و ورزش و… دیدیم که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود. اگر شرایط مساعد و مناسبی باشد باعث افتخار ماست که ساخت برنامه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این برنامه با زحمت عوامل، شرکت کنندگان و استعدادهای این مملکت ساخته شده و باعث افتخار همه ما بوده است. من در جایی که خانه‌ام محسوب می‌شود، دنبال قهرمان بازی خاصی نیستم و چنانچه شرایط مناسب باشد و بتوان کار مناسب ساخت، این کار را انجام می‌دهیم. زیرا فکر می‌کنم باید برای چشم، شعور و سلیقه بیننده احترام قائل شویم.

کارگردان، تهیه کننده و مجری «عصر جدید» افزود: گاهی وارد دوراهی‌هایی می‌شویم که خیلی سخت است. سه گانه «عصر جدید» ساخته شده است و چنانچه قرار باشد فصل آینده ساخته شود، باید بزرگ‌تر، باشکوه‌تر و با حضور رشته‌های متنوع‌ اتفاق بیافتد.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید