اطلاعیه گل گهر پس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس

  • ورزشی
  • جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۲۵
    کد خبر :993933
پرسپولیس و گلگهر

 باشگاه گل‌گهر پس از شکست 4 بر صفر برابر پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«برای توجیه نتایج اخیر تیم فوتبال گل‌گهر و شکست سنگین امشب مقابل پرسپولیس تهران، جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. باید با تمام وجود از هواداران عذرخواهی کنیم و این نتایج را چونان تجربه‌ای تلخ در ذهنمان حک کنیم تا به آینده‌ای روشن‌تر و حضوری پرقدرت در فصل آینده لیگ‌ برتر فوتبال ایران فکر کنیم.

فوتبال ورزشی است غیرقابل پیش‌بینی و مجموع اتفاقات فوتبالی در انتهای فصل جاری لیگ‌برتر، جز تلخی چیزی عاید باشگاه گل‌گهر نکرد اما جامعه ورزش کشور نباید فراموش کند که گل‌گهر به خاطر ارجحیت مصالح ملی و کمک به تیم ملی فوتبال، در حساس‌ترین روزهای فصل و در برهه‌ای که همچنان جز مدعیان قهرمانی بود با جدایی سرمربی خود موافقت کرد. امری که شاید کمتر باشگاهی در ایران تن به آن می‌داد کما اینکه حافظه تاریخی فوتبال ایران نیز این امر را اثبات می‌کند.

 امروز اگر به عقب بازگردیم باز هم منافع ملی را بر منافع باشگاهی ترجیح خواهیم داد، زیرا مجموعه گل‌گهر با سرمایه‌گذاری قابل تحسین و هدفمند در رشته‌های مختلف ورزشی، هدفی جز کمک به ورزش این مرز و بوم پرافتخار ندارد و تا به امروز نیز این موضوع را به بهترین شکل ممکن ثابت کرده است.

به هواداران قول خواهیم داد؛ در فصل آینده گل‌گهری متفاوت و پرقدرت‌تر را ببینند. برای گل‌گهر، پس از فقط چهار دوره حضور در لیگ‌ برتر و حضور همیشگی در جمع بالانشینان جدول که به مراتب بیش از گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات هزینه کردند، هنوز آغاز قصه است. پس با همه توان دست به دست هم خواهیم داد تا در آینده‌ای نزدیک، امتداد شعار “رویش باورها در دل کویر” به قهرمانی گل‌گهر در فوتبال ایران ختم شود.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید