اطلاعیه سازمان حج و زیارت برای متقاضیان سفر زیارتی به سوریه

    کد خبر :876753

سازمان حج و زیارت در خصوص چگونگی ثبت نام و اعزام متقاضیان سفر زیارتی به سوریه اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ با توجه به تلاش ها و تدابیر صورت گرفته برای از سرگیری اعزام زائران کشورمان به سوریه جهت زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حرم مطهر حضرت رقیه (س)، این سفرهای زیارتی از روز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۰ آغاز گردید.

کلیه علاقه مندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که قصد عزیمت به این سفر معنوی را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام به نام نویسی نمایند.

در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دفتر زیارتی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند که امر ثبت نام از متقاضیان مشتاق به سفر زیارتی سوریه را انجام می دهند.

گفتنی است، بزودی شرایط برای نام نویسی از متقاضیان به صورت الکترونیکی بدون مراجعه به دفاتر زیارتی اعلام خواهد شد.

در حال حاضر پرواز زائران به سوریه فقط از طریق فرودگاه حضرت امام (ره) انجام می گیرد اما در صورتی که در هر یک از استانها تعداد متقاضیان به حد نصاب یک پروازبرسد، امکان برنامه ریزی و اعزامزائران از آن استان نیز فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است، سفرهای زیارتی به سوریه از دو سال قبل و بدلیل همه گیری کرونا متوقف شده بود که با کاهش بیماری و گسترش واکسیناسیون، اعزام مجدد متقاضیان برای زیارت اماکن متبرکه سوریه آغاز گردیده و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند در کمال عزت، کرامت، امنیت و سلامت به این سفر معنوی مشرف شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید