اطلاعیه روز 25 اسفند ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۵۳
    کد خبر :698135

ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به همراهی ستاد کل نیروهای مسلح از ابتدای تشکیل ستاد ملی، از اقدامات قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح قدردانی کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
1. فرمان هوشمندانه و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح در استمرار همراهی‌های همه جانبه نیروهای مسلح با ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ضمن افزایش سرعت و ظرفیت خدمت رسانی به مردم به بسیج کامل امکانات کشور برای ریشه‌کن کردن این بیماری کمک خواهد کرد.
2. اقدامات این قرارگاه با محوریت کامل ستاد ملی و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در راستای تسهیل و ارتقای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط کشور و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در کشور برای پیشگیری از ابتلا و درمان مبتلایان به میزان حداکثری است .
همراهی ستاد کل نیروهای مسلح علاوه بر افزایش ظرفیت‌ مراکز درمانی، به فرایندهای پیشگیری، شناسایی و مراقبت نیز کمک شایانی خواهد کرد.
3. موضوع اعمال محدودیت و کاهش ترددها، سفرهای شهری، بین شهری و کاهش تجمعات غیرضروری، هم چنان با درخواست وزارت بهداشت و درمان و با تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید