اشتراک توییتر آبی در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت

    کد خبر :983757
توییتر آبی

دیگر لازم نیست تعجب کنید که آیا اشتراک توییتر بلو احیا شده توییتر در کشور شما موجود است یا خیر. توییتر تأیید کرده است که Blue اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

بازتاب-سرویسی که ماهانه 8 تا 11 دلار هزینه بردار است. سرویسی که قابلیت‌های بسیاری به مخاطب داده و از جمله توانایی نوشتن متن‌های طولانی. در این بین سازمان‌ها می‌توانند تیک مفیدتری را در کنار نام خود داشته باشند. توییتر شروع به پذیرش درخواست‌ها برای تیک خاکستری که مقامات و سازمان‌های دولتی را تأیید می‌کنند، بدون اشاره به معادل‌های آنها در مؤسسات چندجانبه، آغاز کرده است.

 همانطور که ممکن است حدس بزنید، معیارها سختگیرتر هستند. متقاضیان باید از شناسه دولتی یا آدرس ایمیل معتبر خود استفاده کنند و باید موقعیت و وظایف خود را شرح دهند. کسب و کارها از قبل می‌توانند برای تیک طلایی درخواست دهند.

توییتر آبی

توییتر آبی جدید در ماه نوامبر راه‌اندازی شد، اما به سرعت با مشکلاتی رو به رو گشت. از آنجایی که علامت تیک یکسان به نظر می‌رسید، چه برای آن پول پرداخت کرده باشید و چه یک کاربر تأیید شده قدیمی، افراد به سرعت از عضویت برای جعل هویت چهره‌های مطرح استفاده کردند. توییتر به‌زودی حساب‌های کاملاً جدید را از ثبت نام برای Blue مسدود کرد و مجبور شد در ماه دسامبر این رده را با تیک طلایی و خاکستری متمایز کند.

دسترسی جهانی ممکن است برای افزایش محبوبیت Blue ضروری باشد. طبق یک منبع فاش شده، گزینه پولی تا اواسط ژانویه تنها 180000 مشترک در ایالات متحده داشت. گفته می‌شود، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر می‌خواهد نیمی از درآمد توییتر از طریق اشتراک باشد و این مستلزم دستیابی به مخاطبان گسترده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید