اشاره معنادار ازار به احتمال پیوستنش به رئال مادرید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷
    کد خبر :324307

ستاره بلژیکی چلسی با دامن زدن به شایعه احتمال رفتنش به جمع کهکشانی‌ها به نوعی جدایی خود از آبی‌پوشان لندن را تأیید کرد.

ادن ازار، ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک پس از پیروزی شب گذشته این تیم مقابل انگلیس در بازی رده‌بندی جام جهانی 2018 بزرگترین نشانه از احتمال ملحق شدنش به رئال مادرید را ارائه کرد.

باشگاه رئال مادرید برخلاف تأکیدهای مکرر خود در خصوص عدم تمایل به خرید نیمار، تاکنون اقدامی جهت تکذیب شایعات موجود درباره تلاشش برای خرید ادن ازار انجام نداده است. این موضوع از یک طرف و اظهارات جدید ازار از طرف دیگر، سبب شده که این جابجایی بیش از پیش محتمل به نظر برسد.

ادن ازار همواره به این موضوع که جزو طرفداران زین‌الدین زیدان، اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید است اذعان داشته و پدر این بازیکن بلژیکی هم چندی پیش اعتراف کرد که فرزندش رؤیای بازی برای قهرمان اروپا را در سر دارد. این در حالیست که ازار تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد.

ازار پیش از بازی تیمش مقابل انگلیس گفت: بعد از 6 سال فوق‌العاده در چلسی شاید وقتش شده باشد که تجربه‌ای جدید کسب کنم. بعد از این جام جهانی می‌توانم تصمیم بگیرم که بروم یا بمانم اما چلسی باید تصمیم نهایی را بگیرد و باید دید که آنها به من اجازه رفتن می‌دهند یا نه.

ازار درباره مقصد بعدی‌اش در صورت ترک چلسی گفت: شما همین حالا هم می‌دانید که مقصد محبوب من کجاست. مرا تقریباً به همه باشگاه‌ها نسبت می‌دهند و احتمالاً هفته آینده بگویند که به بایرن مونیخ می‌روم … شنیدن این چیزها مرا می‌خنداند. شما خودتان می‌دانید که من ترجیح می‌دهم کجا بروم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید