اسیدپاشی مرگبار دختر ۱۷ ساله به پدرش

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۰
    کد خبر :760403

دختری ۱۷ ساله در درگیری با پدرش روی او اسید پاشید و مرگ وی را رقم زد.

ساعت ۱۱صبح دیروز مأموران کلانتری ونک در تماس با قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران، خبر از مرگ مرموز مردی میانسال دادند.

متوفی که ۵۰ساله بود از شب قبل به‌دلیل سوختگی در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری شده اما به‌دلیل شدت صدمات جانش را از دست داده بود. علت مرگ او سوختگی بر اثر پاشیده شدن اسید به سر و صورتش بود و همین باعث شد که پرونده‌ای تشکیل شده و قاضی جنایی دستور تحقیقات درباره این حادثه را صادر کند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی ساکن ورامین بوده است و ظاهرا در درگیری خانوادگی، یکی از فرزندان او به روی وی اسید پاشیده که به‌شدت بافت‌های بدن وی را تخریب کرده بود.

تیم تحقیق با حضور در بیمارستان به پرس و جو از برادر مقتول پرداختند. او گفت: برادرم همراه همسر و پسر معلولش و دختر ۱۷ساله‌اش به نام سحر در ورامین زندگی می‌کرد. دختر او مدت‌هاست که دچار بیماری روحی و روانی شده است. به همین دلیل چند وقتی می‌شد که زندگی برادرم به‌دلیل بیماری اعصاب و روان دخترش مختل شده بود.

او مدام با دخترش درگیری داشت تا اینکه روز یکشنبه همسر برادرم درحالی‌که گریه می‌کرد به من زنگ زد. او گفت برادرم دچار سوختگی شده که فورا خودم را به آنجا رساندم. برادرم ابتدا در بیمارستانی در ورامین بستری شده و بعد از آنجا به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران انتقالش دادند.

وی ادامه داد: همسر برادرم با دختر ۱۷ساله‌شان به‌شدت اختلاف داشت. وقتی درباره حادثه پرسیدم معلوم شد که روز حادثه ابتدا همسر برادرم با دخترشان دچار مشاجره شده و وقتی برادرم وارد ماجرا شده، دخترش ظرف اسیدی که برای باز کردن لوله‌ها از آن استفاده می‌شد را برداشته و اسید داخل آن را به روی پدرش ریخته است.

به گزارش همشهری، با انجام تحقیقات اولیه، جسد مقتول با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و از آنجا که حادثه در ورامین رخ داده بود پرونده برای رسیدگی بیشتر و دستگیری دختر اسیدپاش به دادسرای ورامین فرستاده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید