اسکندری: بی‌دقتی هواپیمایی ماهان در رساندن چوب اسنوکربازان ایرانی قابل جبران نیست

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
    کد خبر :317938

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مورد نرسیدن چوب مسابقه اسنوکربازان کشورمان به چین توضیحاتی ارائه کرد.

تیم اسنوکر زیر 18 سال کشورمان که به منظور حضور در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جوانان جهان دهم تیر ماه با پرواز هواپیمایی ماهان راهی کشور چین شده بود با سهل‌انگاری عوامل این شرکت چوب‌های بازی ملی‌پوشان با پرواز ارسال نشد و نتوانستند نتیجه خوبی در این مسابقات کسب کنند.

هاشم اسکندری در این خصوص اظهار داشت: برخی از کشورها برای بردن چوب اسنوکر سخت‌گیری ندارند و بچه‌ها می‌توانند چوب‌های‌شان را بدون تحویل به بار همراه خود داخل پرواز ببرند و در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد، اما در بیشتر کشورها باید چوب‌ها را به بار تحویل بدهیم و با توجه به تجربه‌ای که در گذشته داشته‌ایم اهمیت این چوب‌ها را به عوامل پروازها گوشزد می‌کنیم، اما متأسفانه در این سفر ظاهراً چوب‌ها از روی نقاله بار افتاده و به دست بچه‌ها نرسیده است!

به گزارش تسنیم ،وی در ادامه افزود: تیم‌مان با سه ورزشکار به این مسابقات اعزام شد و آقای مقدم که از داوران ما نیز هست، پیگیری زیادی کرد تا چوب‌ها به دست بچه‌ها برسد. ما حتی از سفارت ایران در پکن هم کمک خواستیم، اما متأسفانه پرواز بعدی ماهان به چین دو روز بعد بود و چوب‌ها به دست بچه‌ها نرسید.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس خاطرنشان کرد: روابط عمومی فدراسیون با روابط عمومی ماهان مکاتبه کرد، اما آنها جوابی به ما ندادند. بی‌دقتی و کم‌لطفی ماهان برای ما قابل جبران نیست و نمی‌دانم وقتی بچه‌ها برگشتند چه چیزی به آنها بگویم. این بچه‌ها برای حضور در مسابقات جهانی سختی‌های زیادی کشیدند و مدت‌ها در اردو بودند، اما با بی‌دقتی هواپیمایی ماهان نتوانستند در مسابقات نتیجه خوبی بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید