اسکای کروز ایده هتل هواپیمای هسته ای/نگاهی به حمل و نقل آینده

    کد خبر :921142
اسکای کروز

به تازگی هاشم الغیلی مهندس یمنی تصمیم گرفت با برنامه های کامپیوتری ایده هتل هواپیمای هسته ای را به تصویر بکشد. هتلی که با موتورهای هسته ای روی هوا برای چندین ماه باقی خواهد ماند.

بازتاب-  اسکای کروز به 20 موتور هسته‌ای تجهیز خواهد شد که با همجوشی هسته‌ای تا ماه‌ها نیازی به سوخت ندارد. گذشته از آن هواپیما بوسیله هوش مصنوعی کنترل شده و فاقد خلبان است. اما می‌توان در صورت نیاز کنترل آن بر عهده انسان قرار گیرد.

اسکای کروز ایده هتل هواپیمای هسته ای-1

گفته شده اسکای کروز در صورت عملیاتی شدن قادر است بیش از 5000 هزار نفر را حمل کند. یک سالن با سقف پانوراما 360 درجه دارد و هاشم الغیلی این هواپیما را the transport of the future یا همان حمل و نقل آینده نامیده است.

درون هواپیما مراکز خرید، مراکز ورزشی، استخرهای شنا، رستوران ها، زمین‌های بازی، تئاتر و سینما گنجانده شده تا یک محل تفریحی کامل باشد. ناگفته نماند که در هنگام طوفان و از این قبیل هواپیما از هوش مصنوعی برای شناسایی و جلوگیری از تلاطم هوایی استفاده می‌کند. هنگامی که لرزش شناسایی شود، سیستم به طور خودکار قابلیت ضدلرزش را فعال کرده که شبیه به فناوری کاهش نویز عمل کرده و به Sky Cruise اجازه می‌دهد تا به راحتی بر تلاطم غلبه کند.

اسکای کروز ایده هتل هواپیمای هسته ای-2

همانطور که گفته شده این ایده‌ای بیش نیست و باید منتظر ماند آیا عملیاتی خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید