اسفراین قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی کشور

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱:۴۷
    کد خبر :871385

رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین از قهرمانی این شهرستان در مسابقات کشتی پهلوانی کشور خبر داد و گفت: تیم های خراسان جنوبی و فریمان در رتبه های دوم و سوم ایستادند.

مهدی بهمنیار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بزرگداشت شهدای ورزشکار در اسفراین اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار در ۱۸ تیم طی ۳ روز در سالن شهدای کارگر شهرستان اسفراین برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین از قهرمانی تیم اسفراین در این رویداد خبر داد و گفت: تیم‌های خراسان جنوبی و فریمان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم تیمی را کسب کردند.

وی همچنین به نتایج اوزان مختلف اشاره داشت و افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم حامد حسین پور از اسفراین، رضا فلاحی از فریمان و مهدی علمی از اسفراین مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بهمنیار ادامه داد: ابراهیم ولیان از اسفراین، رضا قنبرزاده از فریمان و محمد ملکی از اسفراین مقام‌های اول تا سوم وزن ۷۰ کیلوگرم را به دست آوردند.

بهمنیار به قهرمانان وزن ۸۰ کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: هادی قدیمی از اسفراین، بهمن واحد الهی از چناران، علی غلامی از خراسان جنوبی مدال‌های طلا تا برنز را کسب کردند.

وی با اعلام کسب مدال‌های اول تا سوم وزن ۹۰ کیلوگرم ادامه داد: مصطفی اسکندری از قوچان، مجتبی کلانتریان از اسفراین و به صورت مشترک علیرضا وظیفه شناس از خراسان جنوبی و مهران حسن زاده از اسفراین بر سکوهای برتر ایستادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین در انتها تصریح کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم عرفان حسین زاده از خراسان جنوبی، احسان قلی زاده از اسفراین، رسول صحرایی از خراسان رضوی و همچنین در وزن بالاتر از ۱۰۰ کیلوگرم جواد محمدپور از اسفراین، امین قلیزاده از اسفراین و یزدان حسن پور از چناران به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید