استون مارتین سریع ترین شاسی بلند جهان را معرفی کرد

    کد خبر :993793

شرکت استون مارتین برای تجلیل از تیم F1 خود که در مسابقات اخیر افتخار کسب کردند، نسخه ویژه‌ای از شاسی بلند DBX را توسعه داد که به عنوان DBX707 AMR23 Edition شناخته شده و سریع‌ترین شاسی بلند جهان است.

بازتاب-. این مدل اساسا یک خودرو ماشین سبز رنگی است که که به عنوان استون مارتین DBX707 AMR23 Edition شناخته می‌شود. ما فقط با یک بسته ظاهری سروکار داریم.  این خیلی خوب به نظر رسیده زیرا DBX707 به لطف پیشرانه V8 با قدرت 697 اسب بخار قوی‌ترین شاسی‌بلند احتراقی جهان است. شتاب‌دهنده را نصب کنید می‌تواند در 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. آن را ثابت نگه دارید تا به 200 کیلومتربرساعت هم برسد و در واقع سریع‌ترین شاسی بلند بازار تلقی می‌شود.

در واقع DBX مورد اشاره یک نسخه ویژه از خودروهای F1 استون مارتین بوده که در توسعه این مدل نقش داشتند. این برند لوکس به گروه Q by Aston Martin داخلی خود روی می‌آورد تا رنگ بیرونی سفارشی به نام Podium Green را تدارک بیند. سایه تیره‌تر با حاشیه سبز لیمویی جذابیت ظاهری را دوچندان کرد و اگر آشنا به نظر می‌رسد، احتمالاً خودروی F1 استون مارتین آرامکو کوگنیزانت را در عمل دیده‌اید. طرح رنگ از خودرو مسابقه‌ای الگوبرداری شده و همچنین با خودروی DBX707 وجه اشتراکی دارد.

با دقت به گلگیرها نگاه کنید، نشان Q توسط استون مارتین خاص را خواهید دید که این SUV را به عنوان مدلی خاص معرفی می کند. در پشت چرخ‌ها، کالیپرهای ترمز بزرگ را خواهید دید که در Racing Green توسعه یافتند. به لطف دوخت کنتراست رنگ لیمویی، لمس‌های خاص‌تری در کابین داخل می‌توان داشت. این خودرو راه خود را از طریق یک فضای داخلی دو رنگ مشکی و سبز با نشان‌های استون مارتین که به رنگ آهکی بر روی پشتی صندلی‌ها دوخته شده، ترکیب می‌کند. تزئینات فیبر کربنی در اطراف کابین پراکنده شده و روی رکاب درها، نشان AMR23 را خواهید دید.

الکس لانگ، رئیس محصول و استراتژی بازاریابی استون مارتین گفت: “نسخه AMR23 DBX707 را به سطح جدیدی از سرعت برده و یک SUV فوق‌العاده لوکس با حضور جاده‌ای باورنکردنی ایجاد می‌کند. ارائه این نسخه ویژه برای تجلیل از موفقیت های اخیر تیم فرمول 1 ما بسیار خوشحال کننده است.”

DBX707 AMR23 Edition اکنون برای سفارش در دسترس است. استون مارتین به تعداد تولید و قیمت آن اشاره ای نکرد، اما DBX707 استاندارد از 232000 دلار شروع می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید