استقلال و مجیدی در پیچ خطرناک جم؛ نارنجک‌هایی که سهم سرمربی استقلال شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۴
    کد خبر :734175

 استقلال در حالی باید امشب به مصاف پارس جنوبی برود که از تقابل با این تیم در جم خاطرات خوبی ندارد. این سومین حضور استقلال در جم خواهد بود و دو تقابل این تیم با جمی‌ها با شکست این تیم همراه بوده است.

در فصل هفدهم و در شرایطی که استقلال با منصوریان شرایط مناسبی نداشت و در رتبه‌های انتهایی جدول بود برای اولین بار برای دیدار با پارس راهی جم شد. پارس جنوبی در هفته های ابتدایی لیگ هفدهم به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده بود ناگهان چهره یک مدعی را به خود گرفت و تا چند هفته ماند به پایان فصل همچنان خود را در رتبه های بالای جدول حفظ کرد.

استقلال دوبازی قبلی خود در لیگ برتر را در هفته چهارم و پنجم برابر سایپا و پدیده واگذار کرده بود و شکست در برابر پارس جنوبی می‌توانست منصوریان را به لبه پرتگاه ببرد. اتفاقی که در نهایت افتاد و در شبی که نیمکت‌نشینی رحمتی در آن بازی به یکی از حاشیه های عجیب دوران سرمربیگری منصوریان در استقلال بدل شد، منصوریان و شاگردانش بازی را دو گل به پارس جنوبی واگذار کردند.

در پایان بازی با هر بطری و نارنجکی که از طرف هواداران خشمگین استقلال به سمت منصوریان پرتاب می‌شد این پیغام را برای شماره ۱۰ سابق آبی‌ها داشت : « دوره‌ات خیلی زود تمام شد مربی»

به گزارش همشهری آنلاین،منصوریان برای استعفا از سرمربیگری استقلال یک هفته دیگر مقاومت کرد تا در نهایت با تساوی برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم این اتفاق افتاد. در پایان بازی زمانی که منصوریان قصد عبور از میانه میدان و رفتن به رختکن را داشت با اعتراض شدید هواداران استقلال روبه رو شد.

پاسخ شماره ۱۰ سابق و محبوب آبی‌ها اشاره به پشت و شماره خود در زمان بازی بود و تشویق‌هایی که حالا جای خود را به تندترین اعتراض ها داده بود.

اما جمی‌ها در لیگ هجدهم هم یقه استقلال را گرفتند. استقلال شفر که فصل پرنوسانی را در آن لیگ پشت سر گذاشت با گل به خودی آرمین سهرابیان بازی را در جم واگذار کرد تا دومین حضور این تیم در جم هم با شکست همراه شود.

آبی‌ها امشب برای سومین بار در جم میهمان پارس هستند. در یکی از حساس ترین بازی‌های دوران مربیگری فرهاد روی نیمکت استقلال. کسب سه امتیاز در این بازی فرهاد و شاگردانش را می‌تواند همچنان به عنوان یکی از مدعیان اصلی در کورس سهمیه نگه دارد اما از دست دادن امتیاز در جم مجیدی و شاگردانش را روی لبه تیغ دیدار برابر سپاهان قرار خواهد داد. دیداری که در صورت پیروز نشدن استقلال در بازی امشب می‌ـواند جدال مرگ و زندگی استقلال و مجیدی باشد.

آیا شاگردان مجیدی امشب به سلامت از پیچ خطرناک جم خواهند گذشت و رویای کسب سهمیه و نیمکت لرزان استقلال را برای سرمربی‌شان همچنان حفظ خواهند کرد یا اتفاقی مشابه آنچه برای منصوریان افتاد انتظار فرهاد را می‌کشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید