استقلال مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد

    کد خبر :823773

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی این شهر و با قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف استقلال تهران رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ترکیب آلومینیوم اراک: 

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان، سید مهدی حسینی، معین عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

سرمربی:علیرضا منصوریان

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی:فرهاد مجیدی

نیمه اول این بازی بدون اتفاق خاصی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم اتفاقات زیادی در زمین بازی رقم خورد.

در دقیقه ۶۸ ارسلان مطهری دروازه آلومینیوم را باز کرد اما کمک داور پرچم زد و این گل را آفساید اعلام کرد؛ لحظاتی پس از آفساید اعلام شدن گل مطهری، فرهاد مجیدی با گرفتن گوشی موبایل یکی از نیمکت‌نشین‌های استقلال، داور را به سمت خود آورد و با نشان دادن این صحنه اعتقاد داشت داور برای مردود کردن این گل‌، تصمیم اشتباهی گرفته است. این حرکت سبب شد سید علی به سرمربی آبی پوشان کارت زرد نشان بدهد.

مجیدی پس از دریافت کارت زرد گفت: این گل آفساید نبود، چگونه آفساید گرفتید؟ لحظاتی بعد سرمربی و آنالیزور تیم استقلال، بار دیگر از طریق این گوشی صحنه گل مردود شده را به داود رفعتی،  نشان داده و در نهایت ناظر بازی گوشی موبایل را ضبط کرد. با این حرکت اعتراض‌های مجیدی ادامه پیدا کرد.

در نهایت استقلالی ها از این بازی تنها یک امتیاز گرفتند و در جایگاه سوم جدول ۴۴ امتیازی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید