شکایت پرسپولیس از استقلال به اتهام اغوای بیرانوند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۶:۴۲
    کد خبر :1005864
بیرانوند

باشگاه پرسپولیس با انتشار یک اطلاعیه کوتاه و در عین حال تند، استقلال را متهم به اغواگری در پرونده علیرضا بیرانوند کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ساعاتی بعد از پایان جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، روابط عمومی سرخپوشان در یک بیانیه در مورد مصوبات این جلسه توضیحاتی را ارائه کرده و در عین حال پیامی کوتاه را نیز پیرامون فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند در خروجی کانال رسمی خود قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، قرمزها استقلال را به «اغوای» بیرانوند متهم کردند و نوشتند که پرسپولیس «موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی» پیگیری خواهد کرد. البته پرسپولیس نام باشگاه استقلال را نیاورده، اما اشاره به باشگاه رقیب با توجه به شرایط، نشان می‌دهد که قرمزها استقلال را هدف گرفته‌اند.

پرسپولیس همچنین خود را امیدوار به بازگشت علیرضا بیرانوند نشان داده و اعلام کرده که او باید به «ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران» پایبند باشد. این بخش از بیانیه نشان می‌دهد که احتمالا پرسپولیس تمایلی به امضای قرارداد جدید و اصلاح‌شده با رقم موردنظر دروازه‌بان شماره یک ندارد.

اشاره پرسپولیس همچنین به مفاد قوانین نقل و انتقالات ایران است که برخلاف قوانین فیفا، عدم پرداختی ۴ ماهه را پیش‌ نیاز فسخ قرارداد یک‌طرفه بازیکنان می‌داند.

اطلاعیه پرسپولیس در موضوع بیرانوند به شرح زیر است:

از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیئت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی توسط یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌برتر بود. براساس مصوبه هیئت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید