سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد

استقبال وزارت کشور از همکاری در مهارت‌آموزی سربازان

    کد خبر :639804
استقبال وزارت کشور از همکاری در مهارت‌آموزی سربازان

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از آمادگی وزارت کشور برای مهارت آموزی به سربازان و همکاری با این قرارگاه خبر داد.

 

سردار موسی کمالی، با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح که صبح امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: در راستای جلسات مختلفی که منظور جلب مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برای مهارت آموزی به سربازان و خوشایند سازی خدمت سربازی برگزار می‌شود، امروز نیز جلسه‌ای با جناب آقای رحمانی فضلی – وزیر کشور برگزار شد.

 

وی ادامه داد:در این جلسه وزیر کشور پس از شنیدن گزارش هایی از اقدامات انجام شده در این حوزه حمایت کامل خود را از قرارگاه مهارت آموزی و اشتغال سربازان اعلام کرده و آن را یک اقدامی مثبت و خداپسندانه توصیف کرد. در همین راستا نیز قرار شد تا وزارت کشور و استانداری های سراسر کشور در راستای مهارت آموزی و اشتغال سربازان با ستاد کل نیروهای مسلح همکاری داشته باشند.

 

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه به زودی تفاهم‌نامه مشترک میان نیروهای مسلح و وزارت کشور برگزار خواهد شد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه با سازمان ها و دستگاه های مختلف با هدف مهارت آموزی سربازان امضا شده است و چندین تفاهمنامه نیز به زودی به امضا خواهد رسید.

 

کمالی از دیگر سازمان ها و دستگاه های کشور اعم از ارگان های دولتی و بخش خصوصی نیز خواست اگر چنانچه فضا و فرصتی برای استفاده از ظرفیت سربازان ماهر در طرح مهارت آموزی را دارند، در این زمینه با ستاد کل نیروهای مسلح همکاری داشته باشند؛ چرا که سربازان دارای مهارت پس از پایان خدمت سربازی با گواهینامه معتبر و بین المللی می‌توانند اقدامات قابل توجهی را در امور مربوط به مهارت خود انجام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید