استفاده از روش‌ های نوین در مراقبت های زیبایی توسط دکتر هاشملو

    کد خبر :886465

دکتر امیر هاشملو که در دوران راهنمایی به رشته داروسازی علاقمند می‌شود، با آگاهی بستگانش نسبت به این علاقمندی‌ها، به‌نحوی راهنمایی می‌شود تا روز به روز پیشرفت کند.

این پزشک پوست و مو که در پانزدهم آبان ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، در دوران نوجوانی از توانمندی بالا و دقت فوق العاده‌ای برخوردار بود و با هدایت صحیح در روند تحصیلی، در نهایت موفق شد مدرک پزشکی خود را از دانشکده شهید بهشتی اخذ کند.

دکتر امیر هاشملو که یکی از پزشکان برجسته کشور است، در زمینه زیبایی، مراقبت از پوست و مو معجزه کرده است. این پزشک ایرانی به خاطر شکل دادن و تغییر چهره در اندازه‌های طبیعی معروف شده است.

دکتر امیر هاشملو (Dr. Amir Hashemloo) پس از فارغ التحصیلی در رشته بالینی، شیفته رشته مراقبت از پوست و مو شد. او در تمام مدت در این زمینه آموزش دید. در سال ۲۰۱۲، تحقیقات خود را به پایان رساند و به عنوان یک پزشک، کار تخصصی در زمینه داروسازی را آغاز کرد. بعدها مدرک خود را در روش پزشکی ترمیمی دریافت کرد.

روش‌های اصلاحی دکتر هاشملو وابسته به اندازه‌های ریاضی است. وی از روش‌های  سنتی لئوناردو داوینچی پیروی کرد و با روش‌های غیرتهاجمی کار خود را دنبال کرد.

دکتر امیر هاشملو عموماً به خاطر طیف وسیعی از توانایی‌های خود در زمینه اصلاح صورت و کانتورینگ  (متعادل سازی صورت) شناخته شده است. وی به دلیل استراتژی‌های استثنایی خود در از بین بردن چروک و اصلاح کشیدگی پوست صورت مورد توجه عمیق واقع شده است.

او وقت خود را صرف روش های اصلاحی کرده و در این زمینه به نتایج فوق العاده‌ای دست پیدا کرده است. یکی از تکنیک‌های فوق‌العاده او ایجاد ابعاد متناسب و دلپذیر در صورت است.

این پزشک پوست و مو، با تزریق ژل هیالورونیک راهکاری برای اصلاح طرح کلی چشم و ابرو ایجاد کرد. او علاوه بر این، این تکنیک را در اکثر فرم های خود اجرا می کند که برای گسترش عرض صورت استفاده می‌شود. با کار بر روی محورهای بیرونی گونه، حجم گونه‌ها را هم استانداردسازی می‌کند.

وی روی برخی افراد مشهور و بازیکنان فوتبال کار کرده است. دکتر امیر هاشملو به دلیل توانایی، اطمینان و ذکاوت عالی خود در این زمینه شناخته شده است. بیماران از نتایج انجام شده همواره ابراز رضایت می‌کنند. وی از دیدن چهره‌های رضایت‌مند و شاداب مشتریانش خشنود است.

دکتر امیر هاشملو خوردن وعده‌های غذایی سالم، ورزش مستمر و استراحت در کار را جزو اولویت‌های مراقبت از خود می‌داند.

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید