استفاده از دانش‌آموزان در مدیریت شهری

    کد خبر :658373
استفاده از دانش‌آموزان در مدیریت شهری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم استفاده از دانش‌آموزان در مدیریت شهری گفت: با کمک شهرداران مدارس می‌توان جهت ساختن شهری بهتر اقدام کرد.

الهام فخاری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهردار مدرسه اظهار داشت: اینکه امروز در میان شما دانش‌آموزان هستم باعث افتخار من است و مطمئنم که شادی و آزادی برای شما مفهوم مهمی دارد و همه این موضوعات در کنار اهداف دیگر در کنار مدیریت شهری نشانه‌های خوبی است.

 

وی افزود: شرایط امروز شهر حاصل مشکلات گذشته است و حل آن نیازمند اقداماتی دارد که با شما شهرداران مدارس می‌توانیم آن را برطرف کنیم.

 

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه پایتخت به دانش‌آموزان و نوجوانان آن زنده است، گفت: شهرداران مدارس نیز در معرض آزمون و خطا قرار می‌گیرند و این مساله تجربه‌ای برای آینده‌سازان این کشور است و باید توجه کنیم که اشکال و اشتباه تنها برای مدیریت شهری و بزرگسالان نیست و در میان افراد دیگر نیز به وقوع می‌پیوندد.

 

فخاری گفت: امیدوارم آزادی‌خواهی شما برای همه ما دست‌آموز باشد و در جهت ساختن شهری بهتر بتوانیم با یکدیگر همکاری کنیم.

 

همچنین در این مراسم مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: من هم در مدیریت شهری و هم در آموزش و پرورش فعالیت داشته‌ام و طرح شهردار مدرسه را یک طرح ارزشمند می‌دانم که به کمک این طرح می‌توان به داشتن شهری قانون‌مند کمک کرد.

 

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه به شهرداران توصیه می‌کنم برای احقاق حقوق شهروندی و توسعه آن گام های لازم را بردارند گفت: شهرداران مدارس لازم است که جایگاه خود را درک کنند. من نیز به عنوان یک مسئول تلاش خود را انجام می‌دهم که اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد چرا که با کمک شهرداران مدارس شهری قانونمند خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید