استرداد متهم ۲۰ میلیارد ریالی به کشور

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵
    کد خبر :900895
استرداد متهم ۲۰ میلیارد ریالی به کشور

سردار هادی شیرزاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر شکایت تعدادی از شهروندان از فردی به اتهام کلاهبرداری و اینکه هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و متعاقبا اعلان قرمز وی در سطح بین الملل صادر شد.

وی در ادامه توضیح داد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکیان مبلغ ۷۰ هزار دلار (معادل ۲ میلیارد تومان) از آن ها دریافت و به یکی از کشورهای منطقه متواری می‌شود.

وی افزود: با توجه به تردد متهم در برخی کشورهای همسایه از اینترپل این کشورها درخواست شناسایی و بازداشت متهم صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با پیگیری های مداوم ماموران پلیس بین الملل، نسخه‌ای از اعلان قرمز صادره علیه نامبرده به کشورهای عضو سازمان اینترپل ارسال، تا ضمن ثبت اطلاعات متهم در بانک اطلاعات افراد تحت تعقیب، زمینه ردیابی و شناسایی وی فراهم شود.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار شیرزاد ضمن اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، خاطر نشان کرد: متهم بازداشت و در حال رسیدگی و سیر مراحل قانونی پرونده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید