استخدام ۱۸ هزار پرستار در سال ۹۸

    کد خبر :452117

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از استخدام ۱۸ هزار پرستار برای ۹ هزار تخت بیمارستانی در سال ۹۸ خبر داد.

حیدرعلی عابدی، در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه اعضای این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه تعیین شدند، گفت: در این جلسه بر اجرای قوانین برنامه ششم توسعه به طریق جامع و کامل توسط وزارت بهداشت تاکید شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه با رای نمایندگان کمیسیون تعیین شدند بنابراین نماینده مردم اهواز همایون یوسفی، نماینده مردم سمنان احمد همتی و حیدرعلی عابدی به عنوان نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان در کمیسیون تلفیق بودجه حضور بعمل خواهند آورد.

عابدی تصریح کرد: کلیات بودجه سال ۹۸ در حوزه سلامت نیز توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه و محاسبات در جلسه روز گذشته مطرح شد که در این راستا اعضای کمیسیون، نظرات خود را در ارتباط با بودجه پیشنهادی حوزه سلامت مطرح کردند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: همچنین در این جلسه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و محاسبات مقرر شد که در سال ۹۸ به ازای ۹ هزار تخت بیمارستانی در حدود ۱۸ هزار پرستار نیز استخدام شوند.

عابدی افزود: در این جلسه توضیحاتی از سوی مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه در خصوص منابع و مصارف بخش سلامت بودجه سال آینده نیز مطرح شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید