اسامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو تهران 1402

    کد خبر :1050144
نمایشگاه خودرو تهران 1402

نمایشگاه خودرو تهران 1402 یا اتو اکسپو تهران، از روزهای دهم الی پانزدهم بهمن‌ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار می‌شود. با توجه به اینکه نمایشگاه خودرو تهران همواره بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور محسوب می‌شود، مخاطبان توقع دارند تمامی شرکت‌های حاضر در حوزه خودروسازی، قطعه‌سازی و واردات خودرو در این رویداد حضور داشته باشند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودروی تهران 1402

تاکنون شرکت‌های زیادی برای حضور در اتو اکسپو تهران 1402 اظهار آمادگی کرده‌اند. البته علاوه بر شرکت‌های خودروساز، قطعه‌سازان و برندهای جانبی نیز در این رویداد حاضر خواهند بود.

ایران خودرو با طیف کامل محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی در این رویداد حاضر خواهد شد. همچنین انتظار داریم که غرفه بزرگی به محصولات تجاری ایران خودرو دیزل اختصاص یابد.

 نمایشگاه خودرو

گروه بهمن درحال‌حاضر یکی از خودروسازان خصوصی قدرتمند کشور به‌حساب می‌آید. این گروه با تمامی زیرمجموعه‌هایش شامل بهمن موتور، بهمن دیزل، بی‌ام کارز و سیبا موتور در اتو اکسپو تهران حاضر خواهد شد.

ماموت خودرو طی روزهای گذشته از تملک دیار خودرو و تیگارد موتور خبر داده است؛ بنابراین علاوه بر خودروهای وارداتی و همچنین محصولات تجاری ماموت، شاهد رونمایی از خودروهای سبک این گروه نیز خواهیم بود.

کرمان موتور و شرکت وارداتی آن یعنی KTL، بخش قابل‌توجهی از اخبار نمایشگاه را به خود اختصاص خواهند داد.

مدیران خودرو نیز درحال توسعه کسب‌وکار خود است. این گروه با سه برند ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید.

دیگر شرکت‌های حاضر در این رویداد نیز به شرح زیر هستند:

کوشا خودرو، فردا موتورز، مکث موتور، نامی خودرو، فردا دیزل، آریا دیزل، مایان دیزل، ویرا دیزل، پیلسان، آتین خودرو دیزل، کاریزان خودرو، شیران دیزل و وزین پرشیا.

در اتو اکسپو تهران علاوه بر نمایش و رونمایی از خودروهای مختلف، برنامه‌های جانبی دیگری نیز توسط شرکت برگزارکننده درنظر گرفته شده است. برای مثال، هر روز از این نمایشگاه به برگزاری برنامه‌های آموزشی و تخصصی در موضوعات مرتبط با خودرو اختصاص دارد؛ محیط‌زیست، فرهنگ رانندگی، مشکلات حمل‌ونقل و… ازجمله این موضوعات هستند. به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو تهران 1402، از تجربیات سالیان گذشته استفاده خواهد شد تا نمایشگاهی باکیفیت برگزار شود.

به گزارش دیجیاتو، علاوه بر موارد گفته‌شده، شاهد برگزاری تست درایو خودروهای مختلف در این رویداد خواهیم بود. نشست‌های تخصصی حوزه خودرو نیز بخش جدایی‌ناپذیر این رویداد خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید