از کارافتادن توییتر برای هزاران کاربر در ایالات متحده

    کد خبر :963265
توییتر

هزاران نفر از کاربران توییتر گزارش دادند که در جریان Downdetector در دسترسی به وب سایت مشکل داشتند.

بازتاب-بر اساس گزارش‌های مردمی، قطعی برق درست قبل از ساعت 19 به وقت شرقی آغاز شد و حدود ساعت 19:44 به اوج خود رسید. ما هیچ مشکلی از پایان نداشته‌ایم، اما گزارش‌ها تا شب ادامه داشت و هنوز برای برخی از کاربران ادامه دارد. گزارش‌های Downdetector همچنین نشان می‌دهند که اکثر مردم در دسترسی به خود وب‌سایت با مشکل مواجه شده‌اند و تنها بخشی از آنها در دریافت شبکه اجتماعی از طریق برنامه‌های آن مشکل داشتند.

به گفته گاردین، کاربرانی که نمی‌توانستند به وب‌سایت دسترسی پیدا کنند با پیامی مواجه شدند که روی آن نوشته شده بود: «مشکلی پیش آمد، اما نگران نباشید، تقصیر شما نیست». توییتر هنوز بیانیه رسمی در مورد این قطعی صادر نکرده است. حساب پشتیبانی توییتر در این مورد توییتی ارسال نکرده است،  زمانی که برخی از کاربران پست‌هایی درباره خراب شدن توییتر منتشر کردند، ایلان ماسک پاسخ داد که برای دریافت شبکه اجتماعی مشکلی ندارد.

توییتر

در شب کریسمس، ماسک فاش کرد که یکی از رک‌های سرور حساس‌تر توییتر را قطع کرده است، اما این شبکه اجتماعی همچنان کار می‌کند. ماسک در ماه اکتبر، ماه‌ها پس از شروع خرید و تلاش برای خروج از قرارداد، توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری کرد. شرکت حدود نیمی از نیروی کار و هزاران پیمانکار را از آن زمان اخراج کرده بود، و یکی از کارمندان سابق به واشنگتن پست در نوامبر گفت که آنها از شش سیستم حیاتی می‌شناختند که «دیگر مهندس ندارند».

ایسیک ماتر، مدیر تحقیقات سرویس نظارت اینترنتی NetBlocks، به نیویورک تایمز گفت که “مشکلات توییتر در چندین کشور به نمایش گذاشته شده و گسترده است.” Mater همچنین گفت که “API پلتفرم تحت تاثیر قرار گرفته است که به برنامه تلفن همراه و همچنین بسیاری از جنبه های سایت دسکتاپ خدمت می کند.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید