از نمایش فیلم «تومان» در اکران آنلاین استقبال کردیم!

    کد خبر :732329

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با برنا؛ ابتدا با اشاره به طرح نمایش آنلاین فیلم‌ها گفت: «اکران آنلاین فرصتی است که ایجاد شده و با مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توان حداکثر استفاده را در راستای ارتقای سینما به دست آورد. روش جدید اکران می‌تواند جلوی انحصار پخش در سینما را بگیرد و از تصمیم‌‌گیری عده‌ای خاص در اکران‌ها جلوگیری کند. در این شرایط فیلم‌هایی که اتفاقا کارهای خوبی هم بودند و شانس نمایش پیدا نکردند می‌توانند در اختیار علاقه‌‌مندان سینما قرار بگیرند. این امتیازی است اکران آنلاین دارد و باید از آن بهره برد تا شانس نمایش به تمام آثار برسد.»

او در مورد امضای قرارداد نمایش فیلم‌های سینمایی‌ای که آماده نمایش در شبکه آنلاین می‌شوند، گفت: «با امضای قرارداد فیلم «تومان» برای نمایش در اکران آنلاین در شبکه نمایش خانگی از این پدیده استقبال کردیم و امیدوارم این باب جدید موجب رفتن سینما به سمت تولید آثار باکیفیت در سینمای ایران بشود. همچنین به دنبال اکران «شب لرزه» هم هستیم و پس از دریافت پروانه نمایش برای نمایش آن اقدام می‌کنیم.»

سعید سعدی با اشاره به سریال «بچه مهندس 3» که توانسته میان دیگر سریال‌های ماه رمضان با اقبال بیشتری از سوی مخاطبان تلویزیون مواجه شود و در نظرسنجی‌ها بیشترین میزان رضایت را به دنبال داشته، گفت: «از ابتدا به دنبال شکستن رکورد بیشترین مخاطب و نظرسنجی‌های اینچنینی نبودیم و همراه تیم به دنبال قصه‌ای بودیم که بتواند در ادامه فصل اول و دوم، باز هم دیده شود. از آنجایی که دو فصل اول پتانسیل خوبی داشتند و مخاطبان با آنها ارتباط برقرار کردند، نباید نتیجه کارمان در فصل سوم موجب شکست و افت تماشاگر می‌شد.»

این تهیه‌کننده در ادامه همین موضوع اضافه کرد: «به همراه همکاران و کارگردان کار تلاش بی‌وقفه‌ای داشتیم و همین موضوع باعث شد همه‌چیز به نحو احسن پیش برود و تا حد اماکن و بضاعتی که برای ما ایجاد شده بود کار را به سرانجام برسانیم.»

او در مورد تمام شدن تصویربرداری سریال پیش از عید نوروز گفت: «تصویربرداری ما پیش از عید به پایان رسید اما از آنجایی که قرار بود «بچه مهندس3» در آبان‌»اه روی آنتن شبکه دو برود و البته در ماه مبارک رمضان قرعه به نام آن افتاد، فرصتی برای مونتاژ باقی نماند و به طور همزمان با چند تیم تدوین می‌کنیم تا کار را برسانیم. راستش روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذاریم.»

سعدی در مورد انتقادهایی که به سریال‌‌های تلویزیون در ماه رمضان می‌شود هم گفت: «دوستان تصمیم‌گیرنده خوب است قبل از قضاوت‌، واقعیت را ببینند. در شرایطی که «بچه مهندس 3» بیشترین میزبان استقبال را به دست آورده، مطالبی بیرون می‌آید که حد مخاطبین سریال ما نیست.»

سعید سعدی در مورد سریال‌های ماه رمضان و بهم ریختن برنامه‌‌ریزی سیما به دلیل شیوع کرونا گفت: «در هر صورت تلویزیون در شرایط بحران قرار گرفت و چیزی برای عرض اندام نداشت، غیر از سه سریال که از شبکه‌های یک، دو و سه پخش شدند. همه‌مان می‌دانیم رمضان شرایط ویژه‌ای دارد و مخاطبین هم ویژه هستند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید