از این پس در اینستاگرام می‌توان کانال ساخت

    کد خبر :976030
اینستاگرام

شرکت متا مالک اینستاگرام به تازگی قابلیت ساخت کانال را به این شبکه اجتماعی محبوب آورد. قابلیتی که در حال حاضر تنها شامل نسخه موبایل می‌شود.

بازتاب- قابلیت ساخت کانال مدت‌ها قبل برای تلگرام تدارک دیده شد و اکنون اینستاگرام تصمیم گرفت چنین ویژگی کاربردی را برای کاربران خود تدارک بیند. از این پس افراد می‌توانند محتوا یک تولیدکننده محتوا را از طریق کانالی که پست‌های آن در این کانال منتشر می‌شود، مشاهده کنند.

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا در کانالی به نام  Meta Channel، سعی کرده مخاطبین را جذب ساخت کانال کند. زاکربرگ بیان داشت که عمده اخبار متا از طریق همین کانال ارائه می‌شود. زاکربرگ افزود که این قابلیت بزودی برای مسنجر و فیسبوک هم منتشر خواهد شد. در حال حاضر تولیدکنندگان محتوایی چون Chloe Kim و Valkyrae شروع به تست این ویژگی کردند و به نظر رسیده در حال حاضر محدودیتی دارد.

اینستاگرام

برای ساخت کانال باید از طریق بخش دایرکت اینستاگرام خود اقدام به ایجاد کانال کنید. همچنین در آینده افراد می‌توانند لینک کانال خود را در پروفایل اینستاگرام قرار دهند. کانال برای تمامی کاربران پروفایل شما باز بوده اما این ویژگی می‌تواند محدود به کاربران پولی باشد.

به هر حال بزودی می‌توانید قابلیت ایجاد کانال را به اینستاگرام خود بیافزاید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید